به گزارش CNN فارسی ، میچل کلارک، نویسنده ای که تصویری از متا ورلد پیس، بازیکن سابق NBA (که قبلا به نام ران آرتست شناخته می شد) در توییتر نوشت: «تنها متای است که ما به آن اذعان می کنیم».
ما تنها متا را تصدیق می کنیم

— خودت را دوست دارم (@MichellCClark) 28 اکتبر ۲۰۲۱
مت اسوالت، نویسنده کمدی، در توییتی نوشت: « متا دختر دبیرستانی بود که من خیلی به او علاقه داشتم، اما سال‌ها بعد او را در فیس‌بوک یافتم که لینک‌های ضد وکس و تئوری‌های پدوفیلی تام هنکس را پست می‌کرد.»

— مت اُسوالت (@MattOswaltVA) 28 اکتبر ۲۰۲۱
آدام لنس گارسیا تهیه کننده با تصویری از رجینا جورج (با بازی راشل مک آدامز) از فیلم موفق سال ۲۰۰۴ “دختران پست” در توییتی نوشت: “تلاش برای ایجاد متا را متوقف کنید.”

 

 

— آدام لنس گارسیا (@AdamLanceGarcia) 28 اکتبر ۲۰۲۱
این تغییر نام زمانی اتفاق می‌افتد که شرکت تمرکز خود را بر روی “metaverse” متمرکز کرده است، که به تلاش‌ها برای ترکیب فناوری‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در یک قلمرو آنلاین جدید اشاره دارد.
در عین حال، پس از افشای صدها سند داخلی توسط یک افشاگر که بینش عمیقی از فرهنگ داخلی شرکت، رویکرد آن به اطلاعات نادرست و تعدیل سخنان مشوق تنفر، تحقیقات داخلی در مورد الگوریتم فید خبری و ارتباطات به دست می‌دهد، این شرکت با مشکلات دنیای واقعی خود نیز مواجه است.
در حالی که برخی از جوک ها و میم ها خنده دار بودند، برخی دیگر لحن تیره تری داشتند.
مت بلیز، دانشمندی در توییتر نوشت: «تغییر نام فیس‌بوک به «متا» همان مشکلاتی را حل می‌کند که تغییر نام «شکنجه» به «بازجویی پیشرفته» را انجام داد. او به تکنیک های سیا برای استخراج اطلاعات از تروریست های مظنون پس از حملات ۱۱ سپتامبر اشاره می کرد.
در توییتی از The Daily Show آمده است: «مدتی طول می کشد تا به گفتن این نام جدید شرکت عادت کنم.
برخی از شرکت‌ها حتی با این نام جدید به شرکت ملحق شدند.
حساب کاربری Aldi Stores UK با تصویری از لوگوی جدید خود که روی آن نوشته شده بود “Betta” در توییتی نوشت: ” نام ما را سرنوشت تغییر می دهد.”

ترجمه از سایت CNN

دیدگاهتان را بنویسید