حفظ حریم خصوصی

سی ان ان فارسی حریم خصوصی شما را موضوعی جدی تلقی می‌کند و هر گونه اطلاعاتی که از طریق استفاده شما از برنامه و یا خدمات ارائه شده بدست می آید، به سیاست حفظ حریم خصوصی این سایت مربوط می‌شود که در سی ان ان فارسی موجود است. سی ان ان فارسی هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، سی ان ان فارسی برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه  امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد و تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا اطلاعات ارسالی شما را در فضایی مطمئن و به دور از دسترسی های غیر ضروری،  از دسترسی غیر مجاز، تغییرات بدون مجوز و یا افشای سراسری حفظ نماید.

سایت ها شامل لینک هایی به سایت های دیگر است که در مالکیت نهادهای ثالث قرار دارند. بی بی سی مسئول محتوای سایت های دیگر نیست و استفاده از آن سایت ها با مسئولیت خود شماست.

هنگامی که شما از خدمات سی ان ان فارسی استفاده می کنید، سی ان ان فارسی خود را متعهد می داند که از اطلاعات شخصی شما و خانواده تان حفاظت کند.

کوکی چیست و چرا ما از آ‌ن‌ها استفاده می‌کنیم؟

«کوکی» یک قطعه اطلاعات (یک فایل) است که یک وب‌سایت یا اپلیکیشن به رایانه یا دستگاه کاربر منتقل می‌کند. ما کوکی‌ها را برای شناسایی کاربرانی که در یکی از وب‌سایت‌ها یا اپلیکیشن‌های ما ثبت‌نام کرده‌اند، استفاده می‌کنیم تا به این صورت هر چه سریع‌تر تجربه بی‌نظیر استفاده از وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها را ارائه دهیم.

ما همچنین از کوکی‌های سرویس‌های شخص ثالث نیز استفاده می‌کنیم. این کوکی‌ها ممکن است از سوی سرویس‌های شخص ثالث نیز خوانده شوند (به عنوان مثال اگر شما از طریق شبکه‌های اجتماعی با ما تماس بگیرید و یا نظری در وب‌سایت یا حساب‌های کاربری شبکه‌های اجتماعی بنویسید).

بیشتر مرورگرها اجازه خاموش کردن کوکی‌ها را می‌دهند. برای این کار شما باید به بخش «کمک» مرورگر خودتان مراجعه کنید. خاموش کردن کوکی‌ها ممکن است استفاده از وب‌سایت را دچار محدودیت یا اختلال کند.

تغییرات در سیاست حریم خصوصی

ما متعهد به پیروی از اصول اساسی حفاظت از داده‌ها و انطباق کامل با مقررات عمومی حفاظت از داده بین المللی هستیم. به همین دلیل ما به صورت مستمر سیاست حریم خصوصی خود را به‌روز می‌کنیم تا از هرگونه اشتباه عاری و در وب‌سایت‌های ما به‌راحتی قابل دسترسی باشد.

کپی رایت

کلیه مطالب مندرج در سی ان ان فارسی با ذکر منبع از سایت های خبری و تحلیلی معتبر بین المللی ترجمه و کپی شده است و کلیه حقوق مولف ذکر گردیده.
تمامی مطالب تحت قوانین کپی رایت سی ان ان فارسی می باشد و بازنشر مطالب صرفا با ذکر منبع مجاز است.

Farsicnn.com. All Rights Reserved. © 2020-2023