به گزارش CNN فارسی ، «امام زمان» هایی که درقم، خوزستان،فارس وترکیه و افغانستان،عربستان،عراق،یمن،مصروتونس،فلسطین،الجزائر،سوریه ، بازداشت شدند رادرادامه خواهیدخواند+زنی در«قم» ادعاکرد : «همسرامام زمان هستم».یک نفرهم مدعی رسالت «پیامبری »درقم شد،سال۱۳۹۲درشهرقم درطول یک ماه، ۲۰نفرمدعی امام زمانی بودند+امام زمانی که درقم اعدام شد.

یک کاندیدای مجلس عراق(ناصریه)بهار۱۳۹۷درزمان فعالیتهای انتخاباتی-ادعای نبوت کردوبازداشت شد،دیدنی است.

امام زمان ماهشهری دستگیرشد.

آبان ۱۳۹۹ این مرد با لباسی عجیب و پس از پیاده شدن از تاکسی در میدان امام  شهرستان ماهشهر مدعی شد امام زمان واقعی اوست! این مرد ، ساعاتی بعد توسط نیروی انتظامی بازداشت  شد.۱۰آبان ۱۳۹۹

سئوال اینجاست که این «راننده» هم مشکوک بنظرمی رسدکه چه ارتباطی بااین ماجرا واین مدعی داشته وخیلی هم تلاش داشته درآنتن باشد!

امام زمان« ولایت هرات »افغانستان بازداشت شد

سید محمد شیرزادی(رئیس حج و اوقاف هرات) گفت «فرید علی ولی اللهی» روز ،شنبه( ۵ مرداد)۱۳۹۸ از سوی نیرو های امنیتی ولایت هرات از مرکز شهر بازداشت شده است.

این فرد مدعی است که با حضرت علی(ع) ارتباط دارد، با مورچه ها و درخت ها حرف می زند و میلیون ها انسان را شفا داده است.

شیرزادی(رییس اداره حج و اوقاف) در صفحه رسمی فیسبوک خود نوشت: شخصی بنام «فرید علی ولی اللهی» بعد از مصاحبه ای که با او داشتم ادعا می‌کرد که «من مهدی آخر زمان هستم» بالای سر مریض وقتی «دعا»می‌خوانم می‌بینم و می‌دانم که شفا می یابید،او همچنین گفت که من با مورچه‌هاودرختان صحبت می‌کنم.

وضعیت پوشش(امام زمان قلابی) درهنگام مراجعه مردم:

رییس اداره حج و اوقاف در ادامه نوشته است: «این شخص کاذب که دختران زیادی هم فریب خورده برای دعا‌خوانی نزدش می‌رفتند وقتی به خانه‌اش رفتیم حتی تُنبان برتن  نداشت و وضعیت محیط خانه هم از لحاظ اخلاقی بسیار زشت نمایان می‌شد. الحمد‌الله دستگیر و به مراجع ذیربط سپرده شد».

به گفته مسئولان محلی این ولایت، زنان نزد این فرد برای دعاخوانی مراجعه می کردند و فرد مدعی به این مراجعه کنندگان پول هم می پرداخته است. رئیس حج و اوقاف افزود که این فرد از نظر روانی ،سالم به نظر می رسد، اما آزمایشات صحی در این مورد انجام خواهد شد. به گفته آقای شیرزادی «در ظرف چهار ماه این دومین امام زمان قلابی است که در این شهر بازداشت می شود.»

توضیح مدیریت سایت-پیراسته فر:سال۱۳۹۲درشهرقم درطول یک ماه، ۲۰نفرمدعی امام زمانی کرده بودند.

اخیرا در شهرهای مختلف کشور افراد منحرفی که بعضی از آنها سابقه رُمالی در پرونده ی خود دارند به دروغ  ادعای مرتبط بودن با امام زمان (عج) را میکنند و با سوء استفاده از احساسات مردم سعی می کنند آنها را منحرف کرده و اهداف شوم خود را القا کنند.

عمده ی این  افراد که بی سواد(کم سواد) هستند در چند سال گذشته اقدام به سوء استفاده از عنوان ارتباط با امام زمان(عج) کرده و مردم را به سمت و سو های مشخص شده دشمنان اسلام می بردند که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شده اند.

یک منبع آگاه در گفتگو با سایت« قم فردا» گفت: در یک ماهه گذشته بیش از بیست نفر با عنوان مدعیان دروغین امام زمان در مسجد مقدس جمکران دستگیر شده اند.

برخی از افراد منحرف قصد داشتند در آستانه عید نوروز وبا استفاده از شلوغی مسجد مقدس «جمکران قم »به مهدویت و امام عصر (عج) توهین کنند که خوشبختانه نتوانستند هیچ  اقدامی انجام دهند.

قم فردانوشت:برخی از این« امام زمان های قلابی»  تیم هایی را در سطح مسجد جمکران قم داشته اند.

این افرادبا ایجاد شبهه در رابطه با مهدویت قصد تخریب حضرت ولی عصر (عج) را داشته و می خواستند به ساحت مقدس امام عصر(عج) توهین کنند که خوشبختانه با هوشیاری به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) در مسجد مقدس جمکران و در محوطه حیات مسجد در حین جو سازی و طرح ادعاهای واهی دستگیر شده اند.

این ۲۰نفرکه در یک ماهه اخیر در قم دستگیرشده اند، ادعا کرده اند « امام زمان» هستند./دوشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۲خبرگزاری فارس.

«امام زمانی» که شامگاه شنبه  ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۱(۲۱رمضان ۱۴۴۳)ظهورکرده بود،دستگیرشد.

دیدگاهتان را بنویسید