به گزارش CNN فارسی جو روگان (Joe Rogan)، پادکستر محبوب ایالات متحده، برای دومین بار در یک هفته گذشته عذرخواهی کرد، این بار به دلیل استفاده از توهین های نژادپرستانه پس از انتشار ویدئویی مونتاژی که نشان می داد او مکرراً N-word (Nigga) را می گوید.

در یک ویدئوی عذرخواهی که روز شنبه در اینستاگرام او منتشر شد، روگان گفت که این “تاسف بارترین و شرم آورترین چیزی است که تا به حال مجبور شده ام در مورد آن علنی صحبت کنم.” در طول این ویدئو، روگان گفت ویدیویی که از او منتشر شده، تحریف شده است، اما «حتی برای من نیز وحشتناک» به نظر می‌رسد.

عذرخواهی روگان پس از آن صورت گرفت که ایندیا آری (India Arie)، خواننده و ترانه سرای برنده جایزه گرمی، موسیقی های خود را از سرویس پخش اسپاتیفای، که میزبان پادکست روگان است، حذف کرد. او همچنین کلیپ هایی را در اینستاگرام خود منتشر کرد که روگان در آنها از N-word استفاده می کند.

گزارش‌های رسانه‌ای در روز شنبه حاکی از آن است که بیش از ۷۰ قسمت از پادکست “The Joe Rogan Experience” از سرویس Spotify حذف شده است.

روز دوشنبه، روگان در میان واکنش‌های شدید علیه اطلاعات نادرست COVID-19 در برنامه‌اش عذرخواهی کرده بود و Spotify گفت به هر قسمتی که او در مورد این ویروس بحث می‌کند، یک توصیه محتوایی اضافه می‌کند.

روگان با دیدگاه‌های خود در مورد همه‌گیری و واکسن‌ها و دستورات دولت برای کنترل شیوع کرونا، بحث‌ برانگیز شده است.

نیل یانگ (Neil Young) و جونی میچل (Joni Mitchell)، خواننده و ترانه سرا، هفته گذشته اعلام کردند که در اعتراض به اطلاعات نادرست ویروس کرونا که در این پلتفرم پخش می شود، موسیقی های خود را از Spotify حذف می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید