🔷 میرزا علی شجاعی، کشاورز طبرسی که چهار سال پیش در یک شعرخوانی به محمود حجتی وزیر کشاورزی دولت روحانی گفته بود: «خودتان می‌دانید و مملکت‌تان»! ، امروز نیز بعد از گذشت چهار سال همچنان روی حرفش هست و می‌گوید: اگر امروز دوباره آقای وزیر را ببینم به او می‌گویم: آقای وزیر! من آن چه می‌بایست بگویم را گفتم ولی کسی گوش نکرد! بازهم دست سر شانه‌ی او خواهم زد و بازهم خواهم گفت: «خودتان می‌دانید و مملکت‌تان!»

🔷 او می‌گوید:مردم یک سرزمین وقتی برای معیشت به سختی افتادند یعنی یک جای کار می‌لنگد، فرمان هدایت این ماشین را دست آدم‌های بی‌تجربه‌ی ترسو دادیم که این جوری شد.

🔷 از او می‌پرسند: میرزا علی! اوضاع را چطور می‌بینی؟ بالاخره که نمی‌شود اینگونه باقی بماند، به نظرت خوب می‌شود؟

میرزا علی چشم می‌دوزد به خاک و همین دو کلمه را می‌گوید: « هیهات، هیهات!»

این پست دارای یک دیدگاه است

  1. محمدرضا کیانفر

    .
    آیت‌الله سید علیرضا عبادی امام جمعه‌ی بیرجند گفت: واقعه‌ی صحرای طبس از مصادیق امداد غیبی است.

    آقای عبادی:
    ماجرا در پیش از انقلاب ریشه دارد که آمریکا فرودگاه صحرایی در کویر طبس ساخت و زباله‌های اتمی‌اش را آنجا دفن می‌کرد.

    سال 52 ژنرال محمد داوودخان با کمک شوروی در افغانستان با کودتا پادشاهی را جمهوری کرد و آمریکا از طریق فرودگاه کویر طبس کمک به مخالفان دولت افغانستان را آغازید.

    13 آذر 57 آمریکا مجاهدین افغانستان را تشکیل داد.

    22 بهمن 57 انقلاب شد جمهوری اسلامی به همکاری با آمریکا در کمک به مجاهدین افغانستان ادامه داد و زباله‌های اتمی را به آمریکا فروخت.

    5 اردیبهشت 59 جمهوری اسلامی باند فرودگاه کویر طبس را جارو چراغهای طرفین باند را روشن و رادارها را خاموش کرد.

    6 هواپیما از مصر 8 هلی‌کوپتر از ناو نیمیتز برای بردن زباله‌های اتمی در فرودگاه کویر طبس نشستند.

    شوروی که تصور کرده بود کمافی‌السابق برای مجاهدین افغانستان تجهیزات نظامی آورده‌اند زدشان آمریکا گفت می‌خواستیم گروگانها را آزاد کنیم طوفان شن مانع شد آیت‌الله خمینی هم گفت طیراً ابابیل بود جمهوری اسلامی هم بمباران کرد تا آثار همکاری با آمریکا را نابود سازد که پاسدار منتظرقائم بیگناه کشته شد جمهوری اسلامی بعداً زباله‌های اتمی را به تهران آورد.

    سال 64 مک فارلین یک جلد انجیل و یک کیک خانگی که همسرش پخته بود برای آیت‌الله خمینی آورد و زباله‌های اتمی را برد جمهوری اسلامی مهدی هاشمی برادر داماد آیت‌الله منتظری را که آمدن مک فارلین را افشا کرد اعدام نمود.

    سال 85 جولین آسانژ مدیر ویکی‌لیکس واقعیت را افشار کرد که آمریکا می‌خواهد اعدامش کند.

دیدگاهتان را بنویسید