شرکت سامسونگ همچنان بر روی سایز گوشی های هوشمند خود کار می کند تا آن ها را کوچک تر کند. اما این شرکت ابتدا باید کاربران خود را متقاعد کند که این همان آینده ای است که آنها می خواهند.

در رویداد سالانه Unpacked شرکت سامسونگ که روز چهارشنبه برگزار می شود ، سامسونگ قرار است بر روی تلفن های هوشمند تاشو به جای گوشی های پرچمدار خود با نام Note تمرکز می کند , علیرغم فروش ناچیز مدل های تاشویی که سامسونگ در سال ۲۰۱۹ ارایه داد و با بحرانی در همان سال روبرو شد چرا که اکثر نسخه های قبلی خراب بودند و این برای شرکت سامسونگ نوعی شکست محسوب شد.
سامسونگ دو تلفن هوشمند تاشو جدید شرکتش را در اواخر این ماه معرفی کرد: Galaxy Z Fold3 5G ، تلفن هوشمندی که از نظر ظاهری مانند یک کتاب به نظر می رسد و گلکسی Z Flip3 5G شبیه به گوشی تاشو ، با طراحی جالبی که یادآور گوشی های تولید شده این شرکت در اوایل سال ۲۰۰۰ بود در حالی که این شرکت قیمت نسل سوم گوشی تاشو خود را کاهش داده است ، این محصولات همچنان هزینه ی بالایی برای مشتریان این شرکت دارد.
سامسونگ گفت Z Fold3 و Flip3 باریک تر ، سبک تر ، با دوام تر و مقاوم تر نسبت به آب در مقایسه با مدل های تاشو قبلی هستند. این پیشرفت ها به دنبال مشکل هایی که در نسخه های قبلی رخ داد و بر روی آن ها تحقیق شد بوجود آمدند بطوری که گوشی های نسل قبل قادر به کنترل قطرات ، گرد و غبار و آب نبودند و مشکلات قابل توجهی را در صفحه نمایش ایجاد می کردند.این دستگاه ها همچنین دارای روش های جدیدی برای انجام چند وظیفه هم زمان، پشتیبانی از S Pen با امضای Note و دوربین زیر صفحه هستند-بله ، دوربینی که در زیر صفحه نمایش قرار دارد .

دیدگاهتان را بنویسید