به گزراش CNN فارسی ، تعیین چگونگی زمان بندی برای خوردن غذا برای به حداکثر رساندن فواید ورزش می تواند دشوار به نظر برسد. در اینجا ، متخصصان تناسب اندام نکاتی را به اشتراک می گذارند که می تواند به شما در کاهش استرس و ناراحتی کمک کرده و سوخت مورد نیاز بدن را تامین کند.
این که چه زمانی باید قبل از تمرین ورزشی غذا بخورید بستگی به شدت حرکاتی دارد که قرار است انجام  دهید.

نیکلاس رولنیک ، فیزیوتراپ ، می گوید: “اگر به یک تمرین دشوار فکر می کنید ، باید سوخت داشته باشید تا بتوانید از این گلوکز ، قند ، برای انرژی استفاده کنید. گلوکز ، که عمدتا از غذاهای غنی از کربوهیدرات دریافت می کنیم ، منبع اصلی سوخت بدن ما است.

نکته مهم: قبل از شروع برنامه ورزشی جدید ، با پزشک خود مشورت کنید. در صورت احساس درد فوراً متوقف شوید.

استفانی منصور ، مربی شخصی و مربی کاهش وزن ، از طریق ایمیل گفت: اثرات منفی ورزش با معده خالی نیز شامل “احساس سبکی سر ، سردرد ، و احساس ضعف می شود.” برعکس ، اگر خیلی زود یا بیش از حد قبل از تمرین غذا بخورید ، هضم بخشی از انرژی ماهیچه های شما را برای انجام کار خود می رباید.
طبق نظر متخصصان از جمله انجمن قلب آمریکا و آکادمی تغذیه و رژیم درمانی ، شما باید بین یک تا چهار ساعت قبل از ورزش غذا بخورید. به گفته کالج پزشکی ورزشی آمریکا ، مصرف مقدار کافی غذا و مایعات – ۱۰ تا ۲۰ لیوان آب – قبل از تمرین نیز برای متعادل کردن مایعات بدن و بهبود کیفیت و طول دوره بهبودی مهم است.

ترجمه از سایت CNN 

دیدگاهتان را بنویسید