به گزارش CNN فارسی باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه ای جدایی لیونل مسی را تایید کرد. در این بیانیه آمده است:
با وجود تمایل و توافق باشگاه و بازیکن بر سر امضای قراردادی جدید، این امر به دلیل موانع اقتصادی و ساختاری ممکن نیست. (طبق مقررات لالیگا) در نتیجه مسی در بارسلونا نمی ماند. هر دو طرف از این تصمیم عمیقاً ناراحت هستند چون خواسته آنها برآورده نمی شود. بارسلونا از صمیم قلب برای بازیکنی که در بزرگی باشگاه نقش داشته، قدردانی می کند و برای او در زندگی شخصی و حرفه ای آرزوی موفقیت دارد.

طبق ادعای سایت گل، مقصد آینده لیونل مسی، پاریسن ژرمن است. خبری که البته پیش از کوپا آمریکا هم درباره اش گمانه زنی انجام شده بود.

بعد از اعلام خبر جدایی ناگهانی مسی از بارسلونا، خشم، بهت و ناباوری سراسر کاتالونیا را فرا گرفته است.
به نقل از گل، در حالی که انتظار می رفت لیونل مسی، فوق ستاره باشگاه بارسلونا، در روزهای آتی قراردادش را با باشگاه بارسلونا تمدید کند، در اتفاقی غیرمنتظره باشگاه بارسا شب گذشته جدایی این بازیکن از آبی و اناری ها را به طور رسمی اعلام کرد. خبری که در ابتدا شوک زیادی به هواداران وارد کرد، شوکی که اندکی بعد تبدیل به ناباوری شد و حالا تبدیل به خشم شده است.

خبر جدایی مسی در حالی اعلام می شود که خوان لاپورتا مدیرعامل باشگاه بارسلونا بارها در مصاحبه هایش با اطمینان از تمدید قرارداد مسی صحبت کرده بود و خود این ستاره نیز برای ماندنش در نیوکمپ حاضر شده بود تا از بخش اعظم دستمزدش صرف نظر کند.
حال هواداران بارسا از این اتفاق غیرمنتظره بسیار خشمگین هستند و پیش بینی می شود این خشم در روزها و هفته های آینده بیشتر و تبدیل به تظاهرات شود.به طور مثال لوئیس ماسکارو خبرنگار اسپرت بعد از اعلام این خبر در صفحه شخصی خود نوشت: ما خواستار حقیقت هستیم. تمام حقیقت و بدون هیچ دروغی. لاپورتا باید با شفافیت توضیح دهد که چه اتفاقی افتاده است. باید بگوید بارسا هیچوقت نمی خواسته قرارداد مسی را تمدید کند و تمام ماجرای مذاکرات یک دروغ بزرگ بوده است.

به غیر از این از شب گذشته هواداران بارسلونا بارها روی خط رسانه های رادیویی کشور اسپانیا آمده اند، از رسانه های مکتوب و آنلاین استفاده کرده و همچنین با حضور در فضای مجازی  از خشم خود صحبت کرده اند. به نظر می رسد باشگاه بارسلونا باید منتظر موجی از اعتراضات شدید هواداران نسبت به این اتفاق باشد. موجی که تازه در حال شروع شدن است.

دیدگاهتان را بنویسید