به گزارش CNN فارسی ، “حقیقت ، عدالت و فردای بهتر” شعار جدید سوپرمن خواهد بود ، تغییری که روز شنبه توسط “جیم لی” ، دفتر اصلی خلاقیت و ناشر DC ، در مراسم FanDome دی سی اعلام شد. (CNN و DC Comics هر دو بخشی از شرکت رسانه ای بزرگ WarnerMedia هستند.)
لی گفت: “برای انعکاس بهتر خطوط داستانی که در سراسر دی سی می گوییم و به پاس احترام به میراث خارق العاده سوپرمن در بیش از ۸۰ سال ساخت جهان بهتر ، شعار سوپرمن در حال تکامل است.” سوپرمن از قدیم نمادی از امید بوده که مردم را بر می انگیزد و این خوش بینی و امید است که او را با این بیانیه ماموریت جدید پیش می برد. ”

حتی اگر طرفداران ممکن است عبارت “روش آمریکایی” را با کمیک ها مرتبط کنند ، این عبارت در واقع به سوپرمن در رادیو در دهه ۱۹۴۰ و تلویزیون در ۱۹۵۰ برمی گردد.
همانطور که اریک لوندگارد در نیویورک تایمز نوشت ، هنگامی که نمایش رادیویی در جنگ جهانی دوم آغاز شد ، “همه ما برای راه آمریکا می جنگیدیم. چرا شخصیت سوپرمن نباید این کار را بکند؟”
اما در دهه های بعد ، فیلمسازان با استفاده از این عبارت با ذهن مردم بازی کرده اند.
در فیلم ۲۰۰۶ “Superman Returns” ، پری وایت ، ویراستار Daily Planet ، در مورد این شخصیت ، پس از مدت ها غیبت می پرسد: “آیا او هنوز حقیقت ، عدالت و همه این چیزها را حفظ می کند؟”
به تازگی ، فیلم ۲۰۱۳ “مرد فولادی” سوپرمن را در روابط تنگاتنگ با دولت ایالات متحده نشان می دهد ، که به تصور یک بازدید کننده بیگانه با قدرت فوق العاده با جدیت نزدیک می شود و می پرسد چگونه می توان مطمئن بود که علیه کشور عمل نخواهد کرد.
سوپرمن با بازی هنری کویل می گوید: “من در کانزاس بزرگ شدم.” من تقریباً آمریکایی هستم. ”
شعار جدید تنها تغییری نیست که جهان سوپرمن در هفته گذشته مشاهده کرده است. روز سه شنبه اعلام شد که جان کنت ( پسر بزرگ کلارک کنت و لکس لوثر ) دوجنسه است. در پنجمین شماره از مجموعه طنز دی سی “سوپرمن: پسر کال ال” ، جان کنت پس از علاقه به جی ناکامورا ، گزارشگر مرد ، دو جنسه بودن خود را تأیید کرد و این موضوع دنیایی جدید از شخصیت های مارول را به نمایش گذاشت.

ترجمه از سایت CNN 

دیدگاهتان را بنویسید