به گزارش CNN فارسی ، دنیل کریگ که طی ۱۵ سال گذشته نقش جیمز باند را بر عهده داشته است در جریان اکران فیلم No Time to Die عنوان کرده که دیگر تمایلی برای بازی کردن در این نقش ندارد. به دنبال این قضیه،‌ حرف و حدیث‌های زیادی در رابطه با این که نقش مأمور ۰۰۷ به چه کسی سپرده خواهد شد، مطرح شده است. حالا دواین جانسون که با نام راک (The Rock) نیز شناخته می‌شود در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرده است که قصد دارد جیمز باند بعدی باشد. این در صورتی است که در گذشته نیز پدر بزرگ او یکی از شخصیت‌های منفی فیلم‌های باند را بازی کرده بود.

جانسون در ارتباط با این موضوع عنوان کرده است که پدر بزرگ من در فیلم (You Only Live Twice) نقش منفی را بر عهده داشت که این برای من شگفت‌انگیز بود. اکنون من نیز قصد دارم راه پدربزرگ را ادامه بدهم. البته هدف من از حضور در این فیلم بازی در نقش مأمور ۰۰۷ است نه شخصیت منفی.

نقش مأمور ۰۰۷ را همچنان یک مرد بازی خواهد کرد

گرچه جانسون در آثار اکشن بسیاری ایفای نقش کرده، اما  احتمال دارد به علت این که تاکنون هیچ یک از بازیگران نقش مأمور ۰۰۷ هفت آمریکایی نبودند،‌ وی از گزینه‌های احتمالی خط بخورد. باربارا براکلی، تهیه کننده سری جیمز باند در سال گذشته میلادی عنوان کرده بود که در تلاش است تا بتواند کاراکترهای زن بیشتری را به دنیای ۰۰۷ اضافه کند، اما همچنان نقش جیمز باند توسط یک مرد بازی خواهد شد. براکلی این اظهارات را در واکنش به پیرس برازنان، بازیگر نقش جیمز باند در چهار فیلم مطرح کرد که تا پیش از این گفته بود، زمان آن رسیده است که نقش مأمور ۰۰۷ به یک زن سپرده شود.

جانسون در صورتی از علاقه خود به بازی در نقش جیمز باند خبر داده است که در حال پیوستن به یک مجموعه بزرگ دیگر است. وی قرار است در فیلم Black Adam، نقش بلک ادم را بازی کند. علاوه بر جانسون،‌ بازیگر پیشین جیمز باند یعنی پیرس برازنان نیز در این فیلم به ایفای نقش خواهد پرداخت.

جانسون با اشاره به پایان فیلم‌برداری بلک ادام عنوان کرده است که فیلم‌برداری فیلم Black Adam تمام شده و چه ماجراجویی غیر قابل باوری بود. این فیلم از نظر روانی و فیزیکی دشوارترین فیلمی بود که طی دوران حرفه‌ای خود در آن بازی کردم و تمام لحظات حضورم در آن ارزش این تلاش را داشت. اکنون لازم است که از کارگردان،‌ بازیگران و سایر اعضای تیم تشکر ویژه‌ای داشتم باشم.

تاریخ اکران فیلم بلک ادام ۲۹ ژوئیه سال ۲۰۲۲ اعلام شده است،‌ اما تا پیش از این می‌توانید به تماشای فیلم Red Notice که در آن رایان رینولدز، دواین جانسون و گلت گدوت به ایفای نقش پرداخته‌اند،‌ بنشینید. نتفلیکس اعلام کرده این فیلم بهترین شروع را در هفته اول پخش خود در مقایسه با دیگر آثار پخش شده از این سرویس استریم داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید