CNN فارسی به نقل از خبرنگاران خود گزارش داد در پایان مسابقه بیسبال میان تیم های “واشنگتن نشنالز” و ” سن دیگو پادرس” که شنبه شب به وقت محلی در ورزشگاه نشنال پارک واشنگتن دی سی برگزار شده بود، خبرنگارانش صداهای مهیب متعددی شنیده اند که هواداران پس از شنیدن صدای تیراندازی فرار کرده اند.

به گفته پلیس این تیراندازی برای افراد داخل ورزشگاه تهدیدی نداشته بلکه درگیری میان دو وسیله نقلیه خارج از این ورزشگاه بوده است.

اداره پلیس متروپولیتن ابتدا تعداد مصدومان را چهار نفر و سپس سه نفر اعلام کرد که در میان آنها یک زن وجود دارد که انتظار می رود، بهبود یابد.
دو نفر دیگر از زخمی شدگان در بیمارستان تحت بازجویی پلیس قرار دارند. دلیل درگیر شدن این افراد در این حادثه مشخص نیست.
پلیس متروپولیتن با انتشار تصاویری از یکی از خودروها که برچسب موقت ویرجینا داشته ، از مردم خواسته آن را شناسایی و به پلیس اطلاع دهند.

این حادثه و حوادث خشونت بار دیگر در پایان آخر این هفته در آمریکا همچون دیگر هفته ها، توجه ها را به موضوع خشونت با اسلحه جلب می کند اما بر اساس یکی از گزارش های نیویورک تایمز، دولت فدرال هرگز سلاح های گرمی را که در داخل آمریکا به فروش می رسند، دنبال و پی گیری نمی کند، حتی داده های موجود در باره کنترل سوابق خریداران سلاح نیز نمی تواند آمار دقیقی از سلاح های موجود در آمریکا را مشخص سازد، تنها برآورد می شود که از جمعیت ۳۳۰ میلیون نفری آن، حدود ۴۰۰ میلیون قبضه سلاح در این کشور در اختیار افرادی باشد.

به گزارش سی ان ان، بر اساس تحقیقات اولیه اف بی آی در سال ۲۰۲۰ ، تعداد قتل ها بین سالهای ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰، ۲۵ درصد افزایش یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید