به گزارش CNN فارسی , تماس ویدیویی گروهی در بروزرسانی‌های قبلی تلگرام پیشرفت‌های زیادی داشته و این پیام‌رسان را به ابزاری قدرتمند جهت پخش زنده یا همان استریم تبدیل کرده است. تنها محدودیتی که وجود داشت، تعداد بینندگان بود که این محدودیت هم اکنون برداشته شده و همه اعضای کانال یا گروه می‌توانند پخش زنده را تماشا کنند.

بنابراین، از این پس چه یک استریم زنده در کانال خود داشته باشید و چه یک چت ویدیویی در گروه برگزار کنید، در هر دو حالت هر تعداد بیننده می‌توانند به تماشا پرداخته و حتی می‌توان گفت امکان راه‌اندازی تلویزیون اینترنتی نیز در تلگرام مهیا شده است!

همچنین، در صورتی که مدیر کانال یا گروه اجازه دهد، بینندگان می‌توانند با بالا بردن دست خود، به پخش زنده وارد شده و در آن شرکت داشته باشند.

از طرفی دیگر , فوروارد کردن پیام در تلگرام یکی از پرکاربردترین ویژگی‌هاست اما متأسفانه تا به حال امکان حذف نام فرستنده اصلی وجود نداشت و از همین رو در برخی موقع ممکن بود قید فوروارد کردن را بزنید! اما این معضل در نسخه جدید برطرف شده و اکنون با خیال راحت می‌توانید در هنگام فوروارد کردن هم یک پیش نمایش از پیامی که ارسال خواهد شد را ببینید و هم در صورت تمایل تغییراتی مانند حذف نام فرستنده را در آن اعمال کنید.

در نسخه جدید تلگرام شما می‌توانید در هنگام فوروارد کردن، نام فرستنده را مخفی کنید یا کپشن‌ها را از پیام حذف کنید. همچنین اگر چت مقصد را اشتباه انتخاب کنید، می‌توانید ارسال پیام را لغو کرده و یا گیرنده را تغییر دهید.

اما صحبت از استیکر های دوست داشتنی تلگرام یزنبم؛ تلگرام مدت‌هاست که روند متحرک کردن ایموجی را آغاز کرده و در هر بروزرسانی، بر لیست این ایموجی‌ها اضافه می‌کند. در ادامه همین روند، در نسخه هشتم هم ایموجی‌های بیشتری متحرک شده‌اند و در صورتی که آن‌ها را به صورت تکی ارسال کنید، شاهد انمیشن جذاب‌شان خواهید بود.

همانطور که در گزارش CNN فارسی خواندید , تلگرام رو به پیشرفت است و برای کاربران خود برنامه های متفاوتی در نظر دارد و این خبر خوبی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید