به گزارش CNN فارسی، همانطور که می‌دانید خرید یک گوشی خوب و دلخواه کار دشواریست. در اینجا می‌توانید با چند مورد از بهترین گوشی های اندرویدی سال ۲۰۲۲ آشنا شوید.

آیا در سال جدید به دنبال خرید یک گوشی اندرویدی جدید هستید؟ خوشبختانه، در حال حاضر گوشی‌های اندرویدی عالی برای خرید وجود دارند. اما همانطور که می‌دانید انتخاب یک گزینه‌ی فوق‌العاده کمی دشوار است. از این رو ما با معرفی بهترین گوشی های اندرویدی این کار را برای شما راحت‌تر کرده‌ایم. در اینجا با ۸ مورد از بهترین گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار آشنا شوید.

بهترین گوشی های اندرویدی سال ۲۰۲۰:

  • گوگل پیکسل ۶
  • سامسونگ گلکسی Z Flip3
  •  گوگل پیکسل ۶ پرو
  • سامسونگ گلکسی Z Fold3
  • سامسونگ گلکسی S21 Ultra
  • سامسونگ گلکسی A32 5G
  • گوگل پیکسل ۵A
  • وان پلاس ۹

۱- گوگل پیکسل ۶

گوشی گوگل پیکسل ۶ هیجان انگیزترین گوشی گوگل در سال‌های اخیر یا شاید تا به حال است. این گوشی هوشمند با قیمت اولیه ۵۹۹ دلار، با دوربین اصلی جدید و عظیم خود بهترین کیفیت عکس را ارائه می‌دهد. این تلفن به لطف پردازنده سفارشی Tensor گوگل و هزاران ترفند‌های نرم افزاری که در سایر گوشی‌ها نخواهید دید، عملکرد فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد. حسگر اثر انگشت زیر صفحه این گوشی عملکرد متوسطی دارد و همچنین این گوشی با آن سرعتی که گوگل ادعا می‌کند شارژ نمی‌شود، اما با این تفاسیر یک گوشی هوشمند فوق‌العاده به شمار می‌رود.

۲- سامسونگ گلکسی Z Flip3

اگر می‌خواهید یک گوشی تاشو جدید و فانتزی داشته باشید، به شما گوشی سامسونگ گلکسی Z Flip3 که یکی از بهترین گوشی های اندرویدی حال حاضر است را پیشنهاد می‌کنیم. دوربین‌های آن خیلی در سطح بسیار بالایی نیستند و عمر باتری آن نیز چنگی به دل نمی‌زند، اما با این حال زد فیلپ ۳ با قیمت ۹۰۰ دلار فروش درخشان‌تری نسبت به گلکسی فولد ۳ داشته است.

۳- گوگل پیکسل ۶ پرو

گوشی گوگل پیکسل ۶ پرو از هر نظر بهتر از گوشی گوگل پیکسل ۶ است. این گوشی به جای رم ۸ گیگ دارای رم ۱۲ گیگ است و نرخ تازه سازی آن به جای ۹۰ هرتز ۱۲۰ هرتز بوده و همچنین دارای دوربین اختصاصی تله فوتو و چند پیشرفت کوچک دیگر است. اگر هزینه آن برایتان اهمیتی ندارد، این گوشی یکی از بهترین گوشی های اندرویدی محسوب می‌شود. قیمت این گوشی در مقایسه با گوگل پیکسل ۶ تقریبا  ۵۰ درصد گران‌تر است و قیمت آن چیزی حدود ۹۰۰ دلار است. اگر هیچ یک از این ویژگی‌های اضافی برایتان اهمیت ویژه‌ای ندارند، گوگل پیکسل ۶ از نظر اقتصادی گزینه‌ی مناسب‌تری است.

۴- سامسونگ گلکسی Z Fold3

سامسونگ گلکسی Z Fold3 نیز یکی از بهترین گوشی های اندرویدی حال حاضر است. این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ فوق سریع همراه با ۱۲ گیگ رم، دو نمایشگر با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی و یک دوربین سلفی داخل نمایشگر است. این گوشی با تا شدن به یک تبلت کوچک تبدیل می‌شود. این تلفن هوشمند با قیمت ۱۸۰۰ دلاری گوشی گرانی محسوب می‌شود. اما اگر این مقدار پول دارید و می‌خواهید یک گوشی متفاوت داشته باشید می‌توانید به خرید آن فکر کنید.

۵- سامسونگ گلکسی S21 Ultra

گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اولترا که در ژانویه سال گذشته عرضه شد، قدیمی‌ترین گوشی این لیست است، اما با این حال همچنان یکی از بهترین گوشی های اندرویدی حال حاضر محسوب می‌شود. اگر یک گوشی اندرویدی بزرگ سایز و باکیفیت می‌‌خواهید اما مایل به خرید گوشی گوگل پیکسل ۶ پرو نیستید، سامسونگ گلکسی S21 Ultra می‌تواند گزینه‌ی بسیار خوبی باشد. این گوشی دارای عملکرد، دوربین و نمایشگر فوق‌العاده‌ای است. علاوه بر این تا ۲ سال آینده به‌روزرسانی خواهد شد. توجه داشته باشید که سری گلکسی اس ۲۲ نیز ممکن است به زودی وارد بازار شوند. اگر به دنبال گوشی‌های سری اس ۲۲ هستید، بهتر است اقدامی نکنید و مدتی منتظر بمانید تا در بازار عرضه شوند.

۶- سامسونگ گلکسی A32 5G

ممکن است گوشی‌های رده بالای سامسونگ در این لیست برجسته‌تر باشند، اما پیشنهادات اقتصادی این شرکت هم می‌توانند جزو بهترین گوشی های اندرویدی حال حاضر باشند. گوشی سامسونگ گلکسی A32 5G بسیاری از ویژگی‌های گوشی‌های رده بالایی که در اینجا معرفی کردیم را در سطح خود ارائه می‌دهد. ویژگی‌هایی نظیر صفحه نمایش با نرخ رفرش ۹۰ هرتزی، فناوری ۵G و پشتیبانی نرم افزاری طولانی. عملکرد این گوشی به دلیل چیپست Dimensity باعث می‌شود که شما حس کنید از یک گوشی اقتصادی و مقرون به صرفه استفاده می‌کنید، اما اگر به دنبال یک گوشی جدید هستید که می‌توانید با کمتر از ۳۰۰ دلار تهیه کنید، این گزینه برای شما مناسب است.

۷- گوگل پیکسل ۵A

تلفن‌های سری A پیکسل شرکت گوگل را می‌توان به راحتی به افراد پیشنهاد کرد. همانطور که می‌بینید گوشی گوگل پیکسل ۵A در میان بهترین گوشی های اندرویدی آمده است. این گوشی عملکرد و عمر باتری خوبی دارد و دوربین‌های آن با پرچمداران سال گذشته رقابت می‌کنند. این تلفن هوشمند با قیمت ۴۵۰ دلار خرید بهتری نسبت به گوشی پیکسل ۵ است. گوشی گوگل پیکسل ۶ با قیمت ۶۰۰ دلار کمی شما را در خرید ۵A دو دل می‌کند، با این حال اگر نمی‌خواهید ۱۵۰ دلار بیشتر هزینه کنید، گوگل پیکسل ۵A را انتخاب کنید.

۸- وان پلاس ۹

یکی دیگر از بهترین گوشی های اندرویدی حال حاضر گوشی وان پلاس ۹ است. اگر در ایالات متحده زندگی می‌کنید و می‌خواهید به غیر از گوشی‌های گوگل، سامسونگ یا اپل یک تلفن رده بالا داشته باشید، گوشی وان پلاس ۹ می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. در حال حاضر وان پلاس ۹ در بین گوشی‌های وان پلاس بهترین گزینه محسوب نمی‌شود (وان پلاس ۹ پرو بهترین است). اما این گوشی دارای عملکردی فوق‌العاده، نمایشگری عالی با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی و شارژر سیمی با سرعت ۶۵ وات است.

امیدواریم که بررسی این موارد برای شما مفید بوده باشد. با مطالعه‌ی این پست می‌توانید هنگام خرید گوشی گزینه‌ی مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید