به گزارش CNN فارسی ، در ویدئویی که روز شنبه در وب سایت TMZ منتشر شد، بالدوین و همسرش هیلاریا بالدوین در “منچستر، وی تی، جایی که او و خانواده اش از زمان این حادثه مرگبار در حال اقامت بودند، جلوی دوربین رفتند.”
بالدوین به جمع حاضران گفت: «من مجاز به اظهار نظر نیستم زیرا این یک تحقیق در حال انجام است. “دپارتمان کلانتر در سانتافه به من دستور داده است. نمی توانم به هیچ سوالی در مورد تحقیقات پاسخ دهم.
هاچینز پس از اینکه بالدوین یک اسلحه نگهدارنده را در صحنه فیلمبرداری خود پرتاب کرد، درگذشت. او ۴۲ ساله بود.
کارگردان فیلم مذکور نیز، جوئل سوزا، ۴۸ ساله، از ناحیه کتف مجروح شد.
او در مورد هاچینز به پاپاراتزی ها گفت: «او دوست من بود. روزی که برای شروع فیلمبرداری وارد سانتافه شدم، او را با جوئل کارگردان به شام ​​بردم.
همسر بالدوین سعی کرد حرف او را قطع کند اما وی ادامه داد: “ما یک دوست بسیار… خوب بودیم که با هم فیلم می‌گرفتیم و سپس این اتفاق وحشتناک رخ داد.”
مقامات در حال بررسی این تیراندازی هستند.

روز چهارشنبه، کلانتر آدان مندوزا در یک کنفرانس خبری مشترک بین دفتر کلانتر شهرستان سانتافه و دفتر دادستان منطقه گفت که بالدوین یک “گلوله مستقیم مشکوک” شلیک کرد.
مندوزا گفت: “حقایق روشن است: یک سلاح به آقای بالدوین داده شد.” این سلاح کاربردی است و یک گلوله مستقیم شلیک کرد و خانم هاچینز را کشت و آقای سوزا را مجروح کرد.
بالدوین در ویدیوی چهار دقیقه‌ای که روز شنبه منتشر شد، تکرار کرد که چندین بار به او گفته شده است که اجازه ندارد در مورد تحقیقات در حال انجام صحبت کند.
او سؤالات دیگری را مطرح کرد و همسر بالدوین وقتی یکی از کسانی که سؤال می کرد نتوانست نام هاچینز را به خاطر بیاورد ناراحت شد.
هیلاریا گفت: «اسم او هالینا است. “اگر این مدت زمان را در انتظار ما می گذرانید، باید نام او را بدانید.”
بالدوین گفت که پس از این حادثه با شوهر هاچینز و پسر خردسالش ملاقات کرده است، اما گفت که “نمی‌داند چگونه این ملاقات را دسته‌بندی کند”.
ترجمه از سایت CNN

دیدگاهتان را بنویسید