به گزارش CNN فارسی، نمایشگاه CES را باید بزرگ‌ترین رویداد جهانی حوزه فناوری دانست که هر ساله میزبان کمپانی‌های بزرگی از سراسر جهان است.

جایی که شرکت‌ها از آخرین محصولات و دستاوردهای خود در حوزه فناوری پرده برداری می‌کنند و اگر شما هم جزو طرفداران حوزه فناوری هستید، به هیچ عنوان نباید از آن‌ها غافل شوید.

بار دیگر در سال ۲۰۲۲ برخی از رویدادها به صورت حضوری برگزار خواهند شد تا بتوانیم دوباره فناوری‌های جدید را از نزدیک لمس و تجربه کنیم. البته برخی دیگر از رویدادها هم همچنان به صورت مجازی برگزار می‌شوند.

اکر شما هم کنجکاو هستید بدانید که قرار است چه اتفاقاتی در نمایشگاه CES 2022 رخ دهد و از چه محصولاتی در حوزه‌های مختلف رونمایی شود، در این پست همراه ما باشید.

هر سال در CES ما شاهد حضور خودروسازان با آخرین نسل اتومبیل‌های خود هستیم. از آنجا که شاهد آن هستیم که تمرکز روی اتومبیل‌های الکتریکی و خودروهایی با فناوری خودران در حال افزایش است، ما انتظار داریم که خودروسازان پیشرفت‌های خود در این زمینه را در نمایشگاه CES 2022 به معرض نمایش عموم بگذارند.

اما به جز این، برخی از خودروسازان هم خودروهای کانسپت خود را در این رویداد جهانی به نمایش می‌گذارند تا به همه اهداف و مسیر خود برای آینده را نشان دهند.

مثل همیشه، شرکت‌هایی همچون سامسونگ، ال جی، سونی و پاناسونیک از جدیدترین پیشرفت‌های خود در فناوری نمایشگر پرده برداری می‌کنند. اما آن چه که جالب است، طی سال‌های اخیر اکثر کانسپت‌هایی که در این رویداد جهانی معرفی شده، به محصول واقعی تبدیل نشده است.

به طور مثال می‌توان به نمایشگرهای کاملاً منعطف و رول شونده‌ای اشاره کرد که در سالیان گذشته شاهد حضور آن‌ها در CES بودیم، ولی آن‌ها کاملاً با آنچه در گوشی‌های هوشمند تاشو می‌بینیم متفاوت هستند. اما به جز این ما می‌توانیم ببینیم که نمایشگرها باریک‌تر از گذشته شده‌اند، می‌توانند رنگ‌های شاداب‌تری را تولید کنند و مصرف انرژی کارآمدتری پیدا کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید