به گزارش CNN فارسی ، اندی جاسی ، مدیرعامل آمازون (AMZN) روز دوشنبه در یادداشتی به کارکنان خود گفت که این شرکت اکنون به تیم های جداگانه اجازه می دهد تا تصمیم بگیرند که کدام خط برای آنها در شرکت آمازون مناسب است ، اعم از بازگشت تمام وقت به زندگی اداری تا دور ماندن از آن.
جاسی گفت: “در شرکتی با اندازه ما ، هیچ رویکرد یکسان و مناسبی برای عملکرد بهتر هر تیم وجود ندارد.” وی با اشاره به سیاست قبلی آمازون در مورد دفعات انجام این کار ، افزود: “برای نقش های شرکتی ما ، به جای اینکه مشخص کنیم افراد سه روز در هفته در دفتر کار می کنند ، این تصمیم را به تیم های جداگانه واگذار می کنیم.”زیرا بعضی از موقعیت های شغلی آمازون مستلزم حضور کارکنان به صورت حضوری است.
جاسی گفت ، مدیران شرکت تصمیم خواهند گرفت که تعداد دفعات کار حضوری با تیم های آنها چه زمانی مناسب است.
جاسی گفت: “ما انتظار داریم تیم هایی وجود داشته باشند که بیشتر از راه دور به کار خود ادامه می دهند ، برخی دیگر که ترکیبی از راه دور و در دفتر کار خواهند کرد و برخی دیگر تصمیم خواهند گرفت که مشتریان بهترین سرویس را دریافت کنند و به این سبب تیم بیشتر در دفتر کار می کند.”

آمازون ، مانند چندین شرکت فناوری دیگر ، چندین بار در طول همه گیری ویروس کرونا سیاست ها و تاریخ بازگشت را تغییر داده است. این شرکت قبلاً تاریخ بازگشایی دفتر خود را از سپتامبر ۲۰۲۱ تا ژانویه ۲۰۲۲ به دلیل نوع دلتا اعلام کرد.
جاسی می گوید: “در این مرحله ، ما می خواهیم اکثر افراد ما به اندازه کافی به تیم اصلی خود نزدیک باشند تا بتوانند به راحتی فقط برای یک جلسه در یک روز به دفتر رفت و آمد کنند.”
همانند سیاست های قبلی ، این تغییرات فقط برای نیروی کار آمازون اعمال می شود و نه برای صدها هزار کارگر انبار و رانندگان تحویل ، که بیشتر آنها در طول همه گیری به صورت شخصی کار کرده اند. جاسی همچنین خاطرنشان کرد که در مراکز داده آمازون و برخی فروشگاه های فیزیکی کارگرانی هستند که نمی توانند از راه دور کار کنند و این موضوع نیاز به بازبینی دارد.

ترجمه از سایت CNN 

دیدگاهتان را بنویسید