به گزارش CNN فارسی، موضوع برگشت‌خوردن چند نوع محصول کشاورزی ایران به برخی کشورها، بلوا به‌پا کرده است. ابتدا عنوان شد محموله کیوی از هند و فلفل دلمه‌ای ایران از روسیه مرجوع شده است. اما در روزهای اخیر نیز برخی رسانه‌ها از برگشت‌خوردن محموله سیب‌زمینی ایران از ترکمنستان خبرهایی منتشر کردند. روسیه علت این ماجرا را وجود دو نوع سم ممنوعه در محصولات اعلام کرده است…

درویش از کنشگران محیط‌زیست رژیم نیز در این رابطه گفت: میزان سرب در پیازهایی که در جنوب تهران کاشته می‌شود بیش از ۸برابر استاندارد جهانی است و عملاً اعلام کردند ما نمی‌توانیم این آمارها را اعلام کنیم و همان زمان من بخشی از آن مطالب را منتشر کردم و با من برخورد شد که چرا شما آمارهای محرمانه را منتشر می‌کنید در صورتی که سؤال اصلی این است که چرا مواد غذایی آلوده در اختیار مردم قرار می‌گیرد. .

وی افزود: آمارهایی که وزارت بهداشت و درمان در حال انتشار آن است آشکارا نشان‌دهنده آن است که هزینه‌ها و مصرف دارو در ایران در حال افزایش است. .

پاک‌فطرت، عضو کمیسیون عمران مجلس رژیم گفت: «چرا باید از کشورهای همسایه مطلع شویم که تولیدات‌مان استاندارد نیست؟. .

. . میوه‌های صادراتی برگشت‌خورده چه می‌شوند؟!…

. . دیروز فیلمی در شبکه‌های مجازی منتشر شد که در آن نشان می‌داد فلفل‌ دلمه‌هایی که از روسیه برگشت‌خورده قرار است در میان مردم محروم توزیع شود. اما تاکنون وزارت کشاورزی خودش را موظف نمی‌داند حتی در حد یک جمله توضیح دهد… مجلس و قوه قضاییه هم تاکنون سکوت اختیار کرده‌اند. (روزنامه حکومتی جهان صنعت ۹دی)

دیدگاهتان را بنویسید