به گزارش CNN فارسی ،پرینس در گالری‌ها، فروشگاه‌ها و بازارهای محلی میرفت، با مجموعه‌داران و هنرمندان محلی دوست می‌شد و به دنبال اشیا، هنر و ایده‌هایی می‌گشت تا در پاسگاه بین قاره‌ای آن شهر ادغام شود.

پرنس متولد تگزاس از سال ۱۹۶۱ تا ۱۹۸۵ مدیر طراحی داخلی و گرافیکی در InterContinental بود. پرینس که وظیفه تجسم فضای داخلی بیش از ۱۳۵ هتل در سراسر جهان را بر عهده داشت، می خواست که هر هتل در هر مقصد، احساس خاص، زیبا و خاطره انگیزی داشته باشد.

M. C. Huhne، نویسنده “Pan Am: History، Design and Identity” به بخش سفر سی ان ان می گوید، در دورانی قبل از اینکه برندهای هتل هایی مانند هیلتون و شرایتون شروع به معروف شدن در مناطقی فراتر از مرزهای ایالات متحده کنند، اینترکانتیننتال درواقع”اولین هتل زنجیره ای بین المللی” بود.

برند هتل اینترکنتیننتال ۷۵ سال پیش توسط خوان تریپ، بنیانگذار شرکت هواپیمایی پان امریکن ایرویز، بنا به درخواست رئیس جمهور ایالات متحده، فرانکلین دی رزولت، تاسیس شد. هونه در کتاب خود توضیح می دهد که روزولت پس از جنگ می خواست تجارت خود را با کشورهای آمریکای لاتین افزایش دهد، و نیاز به تسهیلات تجاری بود.

در همین حال، تریپ می‌خواست اطمینان حاصل کند که خدمه هوایی و مسافرانش ، هتلی مجلل در هر کجا که می‌روند در انتظارشان باشد، به‌ویژه که Pan Am مقاصد جدیدی را در برنامه پروازهای جهانی خود معرفی کرده است.

فرهنگ محلی و تجملات آمریکایی

هیچ طرح جهانی برای فضای داخلی هتل بین قاره ای وجود نداشت. درعوض، اتاق‌ها و بارهای هتل بسته به محیطشان متفاوت خواهند بود – و اینجا جایی بود که نیل پرینس وارد شد.

Huhne می‌گوید رد استانداردسازی داخلی هتل توسط پرینس چیزی بود که InterContinental را با پرواز عصر جت در دهه‌های ۱۹۶۰ و ۷۰ متمایز کرد.

او می‌گوید: «نیل پرینس و تیمش راهی برای ترکیب عناصر محلی، اقتصادی و زیبا ساختن پیدا کردند.

یکی از نمایندگان Neal Prince Trust که آثار این طراح را از زمان مرگش در سال ۲۰۱۷ زنده نگه داشته است، به سی ان ان می گوید: «وقتی از یک جت لگ بیدار شدید، احساس کردید در پاریس، یا ژنو، یا برزیل یا کلمبیا هستید.

(مسافرت رفتن) ، «این علامت تجاری او بود».

ترجمه از سایت CNN 

دیدگاهتان را بنویسید