🔹 دوست قدیمی ما احمدی نژاد کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خواهد شد!!

این پست دارای یک دیدگاه است

  1. منبع موثق: کار خدای دهه ۶۰ بود.

    منبع موثق: کار خدای دهه ۶۰ بود. این خدای دهه شصت که شروع کارش هلاکت یک رئیس جمهور + یک وزیر امور خارجه‌+ یک امام جمه وعضو گردن کلفت مجلس خبرگان + دو خلبان باتجربه + و چند سرهنگ تمام پاسدار است ٬ وای به حال پایان کارش.
    منبع موثق: اگر سقوط هلیکبوتر رئیسی واقعا کار خدای دهه شصت باشد به احتمال قریب به حتم چند روز دیگر مجتبی خامنه ایی در یک ترور ساختگی یکی از چهار دست و پایش و یا یک چشمش را از دست خواهد داد.
    منبع موثق: صید علی خامنه ایی فرمان لازم الاجرا داده است که اگر به مرگ طبیعی هم بمیرد جوری صحنه سازی شود که مثلا او را ترور و به شهادت رسانده اند . بالاخره خامنه ایی موسس و عضو گروهگ «فرقان» است!!
    منبع موثق: موثاد اسرائیل عملیات خود را در ترانه یکی از رپرهای ایرانی به نام «شاپور» ‌ًًٍٍرمزگذاریًًٍٍ کرده است. (**** امسال میده کشته سپاه …… داره بوی سوختنی میاد….. داره آخوند تو جنگل کباب میشه ….. تکه تکه تون میکنیم ****) .
    منبع موثق : اسراییل توانست بیش از پنجاه تا از آن ۱۰۰ پهبادی که رژیم ایران به اسراییل شلیک کرد را با استفاده از جنگ الکترونیک سالم فرود آورد ـ از جمله آن پهباد معروف و قدرتمندی که در عراق لای سیم برق گیر کرده بودـ و موصاد این پهبادها را مخفیانه از مرز آذربایجان وارد ایران کرده و قرار است از همه آنها علیه خود جمهوری اسلامی استفاد کند . از جمله قرار است ده صف اول نماز عید فطر سال آینده را با همین پهبادها شخم بزند.
    منبع موثق: از همه مهمتر میتونه کار « صاعقه » باشه.

دیدگاهتان را بنویسید