هدایت الله خادمی (نماینده دوره دهم مجلس و مدیر عامل سابق شرکت حفاری شمال) اعلام کرد: صلاحیتم⁩ توسط ⁧شورای نگهبان⁩ تایید نشد! اما چند نکته با مردم شریف ایران:
‏۱-در قرون وسطی و حاکمیت روحانیون و کلیسا بر اروپا خون مردم را در شیشه کردند و حتی از منظر خود ⁧بهشت⁩ را قطعه‌بندی و به مردم بدبخت میفروختند‌ و عده‌ای هم برای خرید بهشت صف میکشیدند و تا وقتی از سیاست کنار نرفتند اروپاییان رنگ توسعه و آرامش و صلح و زندگی را ندیدند.
‏۲- حالا هم اینجانب آزاده، جانباز، در لیست ترور منافقین، یک دوره نماینده مجلس، دو دوره تایید صلاحیت توسط شورای نگهبان را ردصلاحیت میکنند ولی ⁧ دلال⁩‌ها برای فروش ⁧التزام به اسلام⁩، تلفن بارانمان کردند ولی خریدار نبودم.
‏۳-رقم‌هایی که دلال‌ها برای فروش التزام تقاضا می‌کردند تقریبا مشابه بودند کسی ۱۰ میلیارد تومان، دیگری ۳۰۰ سکه و بعضی‌ها ۱۲۰ هزار ⁧دلار آمریکا⁩!!.
‏۴-زندگی و گذشته کسانی که در خوزستان بانی و باعث ردصلاحیتم بودند را اگر بدانید از همه چی عبور خواهید کرد.
‏۵- معلوم نیست چه گروه عجیب و غریبی همه امور کشور را بدست گرفته‌اند!، اگر نظام بفکر خود است باید حتما بعضی از این روحانیون و عوامل‌شان را از صحنه سیاسی کشور کنار بگذارد وگرنه روزگار بدتری در پیش روی مردم و کشور خواهد بود. ‌

دیدگاهتان را بنویسید