از جشن و پایکوبی، پخش شربت و‌ شیرینی و آتش‌بازی امت حزب‌الله در میدان فلسطین تهران در روز اول و پخش کباب و شلغم در راهپیمایی روز پنجم، تا اعلام امروزِ عزای عمومی در ایران تنها ۱۲ روز به درازا کشید. فلسطینی‌ها برای ج.ا گوشت جلوی توپ هستند.

این پست دارای 3 دیدگاه است

  1. شاغلام

    وقتی قدرت جنگ و دفاع از مردمت را نداری چرا تهاجم را آغاز میکنی.دفعات قبل اسرائیل آغاز کننده بود و افکار عمومی جهان پشت حماس قرار گرفت الان برعکس شد.تایید اولیه آقای خامنه ای و دولت ج ا ا هم اسرائیل را در تلافی بی حد و حصر و کسب حمایت غرب مصمم تر کرد.خیلی روشن است تندروی بدون تفکر و عاقبت اندیشی چنین نتیجه ای داد.حالا هم همه نشسته اند نگاه میکنند کاری هم از دست شون بر نمیاد ولی کودک فلسطینی قربانی این سیاست شکست خورده را میدهد سیاست التماس و دوره گردی عبداللهیان در کشورهای عربی جواب نداد چون اونها حماس را عامل ایران می دانند و منتظرند بعد از نابودی حماس با کمک محمود عباس عادی سازی رابطه با اسرائیل پیش ببرند.این دفعه متاسفانه با همه دفعات فرق میکند لطمه ای که این تهاجم به فلسطین و حماس زد به رسمیت شناختن اسرائیل توسط ایران نمی زد.راستی چرا دیگه سردار سلامی و سایر سرداران سپاه رجز نمیخونند.کجاست اون قدرتی که انباشته کرده بودید.حماقت در هیجان زدگی مستمر متبلور شده است.

  2. علی

    جنایات اسراییل راتوجیه نکن اخوی گاو پیشانی سفیده

  3. دوست شاغلام

    شاغلام عزیز خیلی زیبا نوشتی. طبق اطلاعات و تحلیل ها ظاهرا دولت های غربی با ایران معامله کرده اند و این عصبانیت حماس و روس ها بود که باعث حمله به اسرائیل و ترور عده زیادی افراد بی گناه از کشور اسرائیل و توریست های سایر کشورها شده است. منتظر خبرهای خوب باش چون در هر صورت ارتباط ایران با سایر کشور های دنیا به نفع مردم است یا حد اقل بهتر از ارتباط تنها با کره شمالی و روسیه هست.
    آرام آرام همه ما اعترافات از روی لج بازی حماس در خصوص اعزام نیروی سر کوب گر به ایران را هم خواهیم شنید.

دیدگاهتان را بنویسید