زمان شاه، حتی شهید مطهری هم از تدریس محروم نشد / این رویه زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست

پدرم شهید مطهری حتی بعد سخنرانی تند شب 15 خرداد علیه شخص شاه از تدریس در دانشگاه محروم نشد

علی مطهری نایب رئیس مجلس دهم به گفت:

🔻گاهی افرادی به خاطر مواضع اجتماعی و سیاسی خودشان دچار قطع همکاری با دانشگاه و اخراج می‌شوند. به نظر من این پسندیده نیست.

🔻 واقعا این رویه زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست و من متأسفم اعلام کنم که حتی گاهی بدتر از رویه‌ای است که در حکومت پهلوی انجام می‌شد.

🔻به دنبال بحث اعدام امام خمینی(س)، حتی صحبت اعدام این افراد (شهید مطهری و برخی علما) هم بود ولی بعد از اینکه شهید مطهری از زندان آزاد شد، ایشان از تدریس در دانشگاه محروم نشد.

🔻شما رفتار خود ما را با رفتار رژیم گذشته مقایسه کنید، واقعا قابل مقایسه نیست. اگر کسی چنین کاری کرده باشد، به سرعت از دانشگاه اخراج و تنگناهایی در زندگی‌اش ایجاد می‌کنیم و اصلا می‌رویم سراغ اینکه راه درآمد او چیست و به گونه‌ای او را دچار سختی کنیم. حتی ممکن است سختی‌هایی برای فرزندانش ایجاد کنیم.

این پست دارای 4 دیدگاه است

  1. ح.ر.ر

    آقای، مطهری،این رویه، دیروز، و، امروز، نیست، این، شیوه ایی، ست،از، ازل، تا، ابد، سوال، بنده، اینه،چرا، درحال حاظر، وامروز،جنابعالی،معرض هستید.!؟!؟!؟

    1
    1
  2. ح.ر.ر

    مخاطب،جنابعالی،چه، شخص، یا، اشخاصی هستند،که مرتکب اعمالی اینچنین،سخیف وناجوانمردانه، میشوند،دوما،چرا، امروز، زبان، به اعتراض، دارید،اینگونه رفتارها،پیشینه ایی،حدودنیم قرن دارند، چرا، تا به امروز، هیچ اعتراضی،وصدایی، ازشما، شنیده، نشد،یا، امروز، اوضاع،فرق،میکنه،ویا، شما،چیزی میدانید، که بقیه آگاه، نیستند،شفافتر،سخن بگویید،جسارت داشته باشید، درلفافه، سخن گفتن ویکی به نعل زدن ویکی به میخ،دردی را،دوا،نمیکند،وبرای جبران گذشته، کافی،نیست………!؟

  3. فرزاد

    عجب نا جنسایی هستن … چطور شده حالا تغییر جبهه داده اید .. حزب باد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. یک مادر

    چقدر نادان شدن حکمرانان ایران

دیدگاهتان را بنویسید