در حق شهید زمان، مجاهد فی سبیل‌الله، شیخ الاسلام اسامه بن لادن هم کم‌لطفی شده به نظرم. پایه باشید یه راهپیمایی شبانه برای یادبود ایشون هم بذاریم!

شیخ‌ فضل‌ الله‌ نوری⁩ جنبش مشروطه را ⁧ فتنه⁩ می‌نامید و سردمدار نابودی بسیاری از دستاوردهای آن بود. مراجع نجف در تلگرافی به آیت‌الله بهبهانی و طباطبایی وی را «مخل آسایش و مفسد» خواندند. الگو گرفتن از او که حتی با استانداردهای ۱۲۰سال قبل هم بنیادگرا بود، برای امروز چقدر خطرناک است؟

این پست دارای 4 دیدگاه است

  1. سام

    جماعت کنونی حاکم بر ایران از نظر تطرتفکر و جهانبینی و اعتقادات و ..دقیقا پیروان همین شیخ فاسد و متحجر معدوم هستند..جبهه پایداری و نمایندگانش در مجلس و دولت و رهبری از شیخ اسامه لادن و داعش و شیخ نوری متحجر و واپس گرا تر هستند.‌سوپر انقلابی های انقلاب نکرده! روزی خوران ولایت معاش! منافقان دین فروش.‌طبقه بیسواد،عامی،خرافاتی و واپسگرای مذهبی و اخوند شیعه و چماق دارنشون خودشون وارثان جهل و تعصب تمام اخوند ها در تمام دوره ها میدونن! جماعت خشک مغز‌‌تهی فکر و توخالی و خرافاتی که اگر بتوانند ایران به هزارسال قبل و زمان جهل اسلامی میبرند!!

  2. فرزاد

    سام عزیز .. فک میکنی امیدی به این مردم جاهل هست ؟؟؟ پس بیخیال شو.. البته من کلی می گم ساختن مجسمه کلا کار خوبی نیست .. آخرشم مجسمه رو سرنگون می کنن بهتره با پولی که داریم فضای سبز ایجاد کنیم . .که برای سلامتی همه ما بهتره … و اگه رژیم هم عوض بشه .. فضای سبز باقی می مونه

    1. سام

      دوست خوبم به این جماعت جاهل هیچوقت امیدی نبوده. اما نمیشه گزاشت هرجوری و تاهرجاییکه میخواهند بتازند!! باید هزینه براشون ساخت، باید باهاشون مبارزه کرد.‌دستکم برای اگاهی رسانی.‌وگرنه مثل ملت افغانستان میشیم که بعد از بیست سال جمهوری و حکومت ازاد ،باز برگشتند به اوج فلاکت طالبانی!اگر اینها هم بتوانند ایران بدتر از کابل میکنند چون ریشه مشترک فکری دارند..باید هزینه داعش و جاهش زیاد کرد!!

  3. ا.ل

    درود بر شیخ‌ فضل‌ الله‌ نوری عالم و متفکر و روشنفکر

دیدگاهتان را بنویسید