«شما هیچ فهمی از دنیا مدرن ندارید و‌ با تکنولوژی ،اینترنت و آزادی مشکل دارید و همه چیز را با تفکر طالبانی که دارید اندازه گیری می‌کنید.»

حمیدرضا نجفی، مدیرعامل ماشین‌سازی مبتکران، با انتشار ویدیویی در اینستاگرام نوشته است:

«ما نشر اکاذیب نمی‌کنیم
ما نگران آینده کشور هستیم
ما یک ایران‌ بیشتر نداریم و کارنامه ۴۴ساله شما نشان داده شما لیاقت نه مردم را داشتید نه فهم درستی از استفاده از فرصتهای این آب و خاک
کشور را درگیر ابر بحران هایی مثل آب ، پیری جمعیت، نابودی فرهنگ و مذهب ، فرار نخبگان ، عدم سرمایه گذرای خارجی ، ورشکستگی صندوق های بازنشستگی کردید بدهکار هم شده ایم .
شما نالایق ترین حکومت تاریخ ایران هستید و خوب میدانید پایان شما روز آگاهی ملت است .
شما هیچ فهمی از دنیا مدرن ندارید و‌ با تکنولوژی ،اینترنت ،آزادی مشکل دارید و همه چیز را با تفکر طالبانی که دارید اندازه گیری میکنید.
شما برای فردای جمهوری اسلامی برنامه ندارید چه برسد برای فردای ایران .»

این پست دارای 3 دیدگاه است

  1. محمود تبار

    جوان شجاع وطن

  2. فرزاد

    آقای حمید رضا نجفی … شما که فکر می کنید با دنیای مدرن و به قول شما تکنولوژی مشکل ندارید .. شما مشکل رو حل بفرمایید … اینگار شما جدا از مملکت هستید ؟؟؟ و در یک دنیای دیگر زندگی می کنید …. شما کلا اشتباه فکر می کنید … من باید شما را حضورا ملاقات کنم تا این افکار اشتباه را از شما پاک کنم .. و به جای ایراد گرفتن … سعی کنم از خودم شروع کنم

    1. شیوا

      تو برو پول ماهیانه ات رو بگیر ببین ریختن به حسابت یا نه مردک جیره خور حکومتی مفت خور !! تو لازم نیست کسی رو ببینی چون گویا علاوه بر کودن بودن ( که البته شاید خودت رو به کودن بودن میزنی ) کور هم هستی و وضعیت آب و خاک و اقتصاد و فرهنگ و سیاست و روابط خارجی و کشاورزی و … رو نمی بینی لابد این وضعیت اسف بار رو ننه ننه بزرگ همسایه طبقه بالایی ما درست کرده !!! نه احمق جون این وضعیت رو خمینی ۴ کلاسه ملعون که ۴۵ سال پیش مملکت رو دستش دادن مردم صرفا با حرفهای قشنگی که ازش شنیدن بوجود آورد که یه عده احمق تر و بیسواد تر از خودش رو همه کاره مملکت کرد که همه اشون هم دزد و فاسد و قاتل در اومدن و الانم که سیدعلی گدای بچه کش راهش رو با ۷ کلاس ادامه میده و یه بقالی رو هم با این شعور و سوادش نمی تونه مدیریت کنه !! مملکت رو رفسنجانی ملعون ۵ کلاسه داد دستش تا اون بشه مترسک خودش هم بشه همه کاره که کور خونده بود !!

دیدگاهتان را بنویسید