مرتضی خیرآبادی، عضو هیئت مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی گفت:

🔻ترکیه در حال تلاش برای انتقال کارخانه‌های داروسازی ما به کشور خودش است و تا به امروز چند کارخانه داروسازی ما را به‌صورت کامل به کشور خود منتقل کرده است.

🔻سال گذشته 4 بار مالیات بر ارزش افزوده دارو تغییر کرده است و در عرض 4 ماه دو لایحه راجع به مالیات دارو به مجلس رفته است که چنین امری غیرکارشناسی است

🔻 22 نهاد و سازمان در امر دارو دخیل هستند و هر کدام از این سازمان‌ها به‌دنبال اجرای حرف و برنامه‌ خود هستند و در چنین شرایطی لازم است آیین‌نامه‌‌ای نوشته شود و سازمان غذا و دارو حرف اول را در حوزه دارو بزند.

این پست دارای یک دیدگاه است

  1. م.ع

    در این اتفاقات توجه مراجع امنیتی و نظارتی به بهره مندی مافیای دارو با میانداری سیناژن و فریدون مهبودی خالی از لطف نیست! خصوصا نقش حمایت های ویژه از سهامداران و مدیران سیناژن و بالاخص این فرد در به بیراهه کشاندن موسساتی همچون پاستور و رازی از طریق عوامل چند شغله شاغل و مدیر هم در این موسسات و هم در شرکت های اقماری سیناژن !؟ و بد نیست واکاوی مجدد اقدامات آنها جهت موجه و موفق نشان دادن شرکت های اقماری خود و برخورداری از ارزهای دولتی و انحصارات خاص در واردات و صادرات مجدد آن با ارز آزاد به دیگر کشورها و اینک تاسیس و یا انتقال کارخانه های دارویی برپا شده حاصل از منافع حاصله از رانت های دولتی ایران در ترکیه. با بررسی مجدد بسیاری اتفاقات دیگر که محققین و کارکنان انستیتو پاستور بویژه مجتمع تولیدی تحقیقاتی کرج آن شاهد چگونگی گزینش نیرو ها و اعزام آنها به کوبا و نحوه بکارگیری همزمان عوامل وفادار به ایشان در مقام مدیران مجتمع در ممانعت از راه اندازی پروژه های نوترکیب و همزمان مدیریت و اشتغال در شرکت های سیناژن بوده اند شاید ابعاد خیانت کارانه توسعه روز افزون سینازن از شهرک اکباتان تا استقرار مجتمع تولیدی آن در سیمین دشت شهریار و نقش افراد مختلف این شبکه ی داخل غذا و دارو ،پاستور و رازی و معاونت فناوری ریاست جمهوری دوره های مختلف آشکار گردید!

دیدگاهتان را بنویسید