مولانا عبدالحمید در خطبه امروز زاهدان به مسأله «بی‌حجابی» در کشور اشاره کرد و گفت:

🔻امروز بی‌حجابی در کشور دغدغۀ مسئولان و علما شده است. زنان ایرانی باحجاب بودند، ما چکار کردیم که روسری از سر برداشتند؟! واقعیت آن است که این نتیجۀ عملکردهاست. زنانی که امروز روسری بر سر نمی‌کنند در گذشته روسری داشتند و رعایت می‌کردند.

🔻این پیام را از این شهروندتان بشنوید که این موضوع با هیچ قانون و مصوبه‌ای حل نمی‌شود بلکه خراب‌تر می‌شود. شما بررسی کنید که چه چیزی سبب نارضایتی زنان شده است و رضایت زنان و ملت را فراهم کنید.

🔻 وقتی علت موجود است و شما با معلول مبارزه می‌کنید، این از مسلّمات دنیاست که در این‌صورت مبارزه با معلول فایده‌ای ندارد. الان مردم ایران گرسنه‌اند و 53 میلیون تومان یکهزار دلار است، درحالی‌که یک میلیون تومان ما یکهزار دلار، و چهارصدهزار ما یکهزار دلار بود و حتی ارزان‌تر. ما دلار هفت تومانی را تحویل گرفتیم، چرا به 53 هزار تومان برسد؟ مردم گرسنه هستند و از نبود آزادی و عدالت شکایت دارند. شما این مسائل را حل کنید سایر مشکلات حل می‌شوند.

🔻 از مردم سؤال کنید. مردم اصل و ولی‌نعمت هستند و کشور متعلق به همین مردم است. اگر من به جای شما بودم همه چیز را در اختیار مردم می‌گذاشتم و می‌گفتم تسلیم نظر جمهور هستم. اگر هشتاد میلیون هستند، هرچیزی که هفتاد میلیون یا شصت میلیون بخواهد ما به همان تسلیم شویم و آن را قبول کنیم، مشکلات حل خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید