🔹پوتین برای بازگرداندن روسیه، این کشور از هم فروپاشیده به قدرت گذشته و پایان بخشیدن به هرج و مرج، تلاشهای فراوان کرد و بی تردید نام او در ردیف یکی از رهبران بزرگ روسیه ثبت خواهد شد.
پوتین ورزشکار و سیاست‌مداری کم نظیر است.
🔹من روسیه‌ پیش و پس از فروپاشی را دیده‌ام و می‌دانم که پوتین چه خدمات شگرفی برای مجد و عظمت روسیه انجام داده. او تمامی فرصت‌هایی که می‌توانست ایران را در منطقه قدرتمند و باثبات و ثروتمند نماید، از بین برد.
از ضعف مسئولان و توهمات و خودبزرگ بینی‌های ایشان، بهره‌های وافری برد.
🔹او با ایجاد انحراف در افکار سیاسی دولت‌مردان ، آنان را به بی‌راهه هدایت کرد و اجازه نداد ملت ایران از فرصت‌های پیش آمده برای آبادی و رفاه خود بهره ببرد.
او از ما به عنوان ابزاری علیه آمریکا و غرب استفاده کرد و در تمامی تعاملات سیاسی از برگ ایران برای منافع ملی کشور خود استفاده کرد.
پوتین هیچ‌گونه خدمتی به ایران و ایرانی نکرد و تنها از منویات و خواسته‌های گروهی در ایران حمایت کرد تا هر قدر می‌توانند فریاد ‘مرگ بر آمریکا’ بزنند.
🔹او با اسراییل بهترین روابط سیاسی را برقرار کرد و با ایجاد توازن قوا در سوریه به دریای مدیترانه راه یافت.
وی با یک دست به اسرائیل اجازه داد که پایگاه‌های ایران را ویران و نیروهای ایرانی را قتل عام کند و با دست دیگر به مقامات قرآن اهدا می‌نمود و ابراز دوستی می‌کرد و از ایدئولوژی اسلامی آنان در فتح جهان دفاع می‌کرد، در حالی که مسلمانان کشور خود را در چچن قتل عام و سرکوب می‌نمود.
🔹پوتین با وعده‌های پوشالی سهم 50 درصدی دریای مازندران را از تصرف ایران خارج و به ایرانیان تبسم تحویل می‌داد.
پوتین راه هرگونه مذاکره ایران با قدرت‌های غربی و کشور‌های منطقه را مسدود کرد تا یک ایران ضعیف و درمانده را به آغوش بکشد.
او به بهانه‌ ساخت نیروگاه اتمی بوشهر، میلیاردها دلار از ایران رشوه گرفت.
🔹بی هیچ شک وتردیدی نزدیک به نیمی از ارزش صادرات ارزی روسیه با همکاری برخی افراد فراهم شده است . او جلو صادرات گاز ایران به اروپا راگرفت و روسیه را به تنها منبع صادرات گاز جهان تبدیل کرد ،کاری که تنها با وابستگی برخی امکان پذیر شد . پوتین ایران را به سوی تحریم نفت هل داد تا تمامی سهم صادرات نفت ایران نصیب روسیه شود .یعنی ایران مهم ترین عضو اپک تمام جایگاه صادرات نفتش را ازدست داد
🔹ما تحریم شدیم و بازارنفت را از دست دادیم، اما این روسیه بودکه ۴میلیون سهمیه صادرات نفت مارا تصاحب کرد و بلعید!
ما تحریم شدیم، ولى روسیه بازار گاز و پتروشیمی اروپا را از ما قاپید و همه را از آن خود کرد!
🔹ماتحریم شدیم، ولی روسیه برصندلی اوپک نشست و ما را از میدان به درکرد!
او از منابع مالی ایران، معادن طلا، انرژی اتمی، نظام دفاعی و بنادر و فرودگاه‌های ایران نهایت بهره‌برداری را برد و در عوض همسو با جهان به تحریم‌های ایران رای داد و هرگز تمام قد در حمایت از ایران قدمی برنداشت، حتی در تهیه‌ی واکسن کرونا که جان میلیونها ایرانی را تهدید می‌کرد و به کام مرگ فرستاد کار مهمی انجام نداد….!
🔹جوانان ما در سوریه شهیدشدند و سرمایه ما به فنا رفت؛ ولی سوریه را روسیه بلعید و کنار اروپا پایگاه درست کرد و موشک قاره پیما نصب نمود!
🔹با همکاری با اسراییل و قفل کردن إس ۳۰۰، روسيه ما را سیبل هواپیماهای اسراییل کرد!
🔹ما هنوز مرگ بر آمریکا می‌گوییم، تا‌ مسوولین ما به نوبه خود سوار هواپیما شده و به مسکو بروند تا عموپوتین ارشادشان فرماید،

دیدگاهتان را بنویسید