در ابتدای این کنفرانس پیام‌های ویدئویی شیرین عبادی، عبدالله مهتدی، علی کریمی و گلشیفته فراهانی منتشر شد.

شیرین عبادی وکیل و فعال حقوق بشر طی پیامی ویدئویی تاکید کرد: الان وقت جنگ سر جمهوری یا سلطنت نیست، عبور از رژیم نیازمند اتحاد است.

عبدالله مهتدی، دبیرکل حزب کومله کردستان ایران نیز  در این کنفرانس خبری عنوان کرد: همه شهرهای زخمی ایران باید متحد بمانیم، دشمن مشترک ما جمهوری اسلامی است.

گلشیفته فراهانی، هنرپیشه سرشناس ایرانی و علی کریمی، فوتبالیست مردمی عنوان کردند: سیاستمدار نیستیم وهیچ سهمی از این انقلاب نمی‌خواهیم.

مسیح علینژاد، روزنامه‌نگار گفت؛ این جمع در حال کار بر روی یک متن مشترک هستند و تدوین و انتشار منشور همبستگی نزدیک است. فشارها بر دولت‌های دموکراتیک غربی برای منزوی کردن جمهوری اسلامی و آزاد شدن زندانیان سیاسی را دنبال می‌کنیم.

رضا پهلوی گفت؛ این که برخی می‌گویند این انقلاب تمام شد، توهین‌آمیز است؛ من همیشه به کشورهای غربی گفته‌ام برای ما مهم است که شما در سمت درست تاریخ بایستید.

حامد اسماعیلیون، سخنگوی انجمن جانباختگان هواپیمای اوکراینی عنوان کرد: انقلاب فراز و نشیب دارد. گاهی جریان اعتراضات ممکن است فروکش کند ولی با موج‌های بلندتری برمی‌گردد. ساده‌لوحانه است فکر کنیم این انقلاب تمام شده است. این بار برای موج بعدی همه باید آماده باشیم.

در این جلسه هیچ اشاره ای به پروژه وکالت به آقای رضا پهلوی نشد، از دید ناظران به مفهوم پایان جمع آوری امضا برای محوریت رضا پهلوی محسوب میشود.

دیدگاهتان را بنویسید