🔹 نقد یکسره رییسی و دولتش بدون توجه به نقاط قوت کارنامه ۱۸ ماهه دولت او غیرمنصفانه است.
🔹رییسی در زمینه‌های مختلفی موفق عمل نموده و به اهداف و برنامه‌هایش جامعه عمل پوشانده است؛ افزایش ۳۰۰ درصدی قیمت برنج و گوشت و مرغ، ۴۰۰ درصدی روغن و لبنیات، ۱۰۰ درصدی مسکن، ۲۰۰ درصدی قیمت خودرو، ۷۰۰ درصدی قیمت دارو و … از جمله اقدامات “رو به بالا”ی دولت اوست که “توسعه عمودی معیشت” را به طور سیخکی موجب شده است.
🔹از طرفی رییسی در عرصه بین‌الملل نیز توانسته است شعار “استقلال” را در عرصه انقلاب به طور صد در صدی برای اولین بار محقق کند.
🔹پیش از رییسی تنها کسی که به استقلال کشور نزدیک شده بود احمدی‌نژاد بود. اما او نیز نتوانست وابستگی‌اش به دولتهای بزرگ و تاثیرگذاری مانند جیبوتی، کومور، موریتانی، گامبیا، زیمباوه و اوگاندا قطع کند و در تحقق شعار استقلال کامل موفق نبود.
🔹اما رییسی توانست در کمال اقتدار به تمامی وابستگی‌های سیاسی پایان دهد و با تمامی کشورهای روی کره زمین طوری قطع رابطه کند که امروز عراق هم برای ایران شاخ و شانه می‌کشند و به استقلال ایران حسادت می‌کنند، چاقال‌ها…
🔹رییسی در ادامه تحقق شعار “استقلال تمام عیار” توانست با ایجاد دولت خودمختار “خراسان علم‌الهدی” دومین واتیکان جغرافیایی را نیز پایه‌ریزی کند و این بزرگترین دستاورد او در حوزه ژیوپلتیک ایران است.
🔹رییسی همچنین در دوره کوتاهی توانست ارزش دارایی مردم را چند برابر کرد. کاری که هیچ دولتی در طول تاریخ موفق به انجام آن نشده بود.
🔹با طراحی هوشمندانه تیم اقتصادی دولت، رییسی توانست قیمت یک ربع سکه بی مقدار سه و نیم میلیون تومانی در دولت روحانی را به یازده میلیون برساند و ملتی را ثروتمند کند.
🔹این رییسی بود که به سفره‌های ایرانی ارزشی صد چندان بخشید و کاری کرد که یک لقمه گوشت‌کوبیده و پیاز با ارزش سفره پادشاهان عرب برابری کند.

❗️رییسی در عرصه بهداشت و درمان نیز معجزه‌ها کرد و توانست به دنیا بفهماند داروی ایران آنقدر با ارزش است که باید نایاب شود و ملت در موزه‌ها به دنبالش بگردند.
🔹رییسی و دولتش در عرصه افزایش آگاهی عمومی نیز توانست به سرانه مطالعه و کتابخوانی کشور، وزانتی صد چندان بخشد به طوری که کاغذ و کتاب را آنچنان ارزشمند ساخت که قیمت یک کتاب کوچک پنج برابر شد تا مردم بدانند که مطالعه و علم عجب چیز ارزشمندی است و باید سنگینی قدر و قیمت مطالعه را با سوزش همه‌جایشان احساس کنند.
🔹رییسی نه تنها در عرصه زندگی مادی مردم ماندگار شد بلکه به بُعد روانی و عاطفی خانواده‌ها هم ارزش و اعتبار بخشید و با آباد کردن حوزه انرژی و گاز باعث شد تا در بسیاری از خانه‌ها مردم خود را با بغل کردن گرم کنند و بسیاری در زیر کرسی و لحاف به “ها کردن” مشغول شوند.
🔹رییسی در حوزه آزادی نیز دستاوردهای چشمگیری داشت.
🔹رییسی موفق‌ترین بستر حفاظت از فضای سایبری را هم ایجاد کرد و آنچنان برای امنیت مجازی کشور کوشید که هم اکنون برای تردد یک “نفخ” ساده در فضای مجازی باید دست به دامان ایلان ماسک شد؛ و از این حیث نیز ملتی را بیمه و واکسینه کرد.
🔹رییسی در اشتغالزایی بسیار کوشید و در راه کوشش‌اش آنچنان موفق بود که هر کسی که یکبار از “پل مدیریت” عبور کرده بود به کاری گمارد و صندلی و میز ریاست را به جایگاهی آسوده تبدیل کرد تا نونهالان از راه رسیده با خاطری آسودگی ساختار اجرایی و مدیریتی دولتش را با رنگ زرد مایل به قهوه‌ای جاودانه سازند‌.
🔹رییسی توانست آینده را نیز خوب ببیند و با جلوگیری از تحقق ساخت سالی یک میلیون مسکن به کمک مردم شتافت. فرض کنید که رییسی طبق وعده‌اش تا امروز یک میلیون و نیم مسکن را ساخته بود، در این صورت مصیبتی بی مرهم بر ملت تحمیل شده بود و در این وانفسای سوخت و گاز این یک و نیم میلیون خانوار هم به مصرف کنندگان گاز اضافه می‌شد.

بی انصافی است که این کوه تلاش و خدمت را نادیده گرفت…

دیدگاهتان را بنویسید