فائزه هاشمی، زندانی سیاسی در پیامی از زندان اوین خطاب به محسنی اژه‌ای گفت که «تعهد» می‌دهد «در صورت آزادی» هم‌چنان به فعالیت‌های خود ادامه دهد. 
او از «مسئولین جمهوری اسلامی» خواسته است که «به ترک فعل و یا تخطی از قانون» اعتراف کنند.
متن نامه فائزه هاشمی به این شرح است:
جناب اقای محسنی اژه‌ای!
بدین وسیله به استحضار می‌رسانم که عمده زندانیان سیاسی، امنیتی، عقیدتی و … از جمله این‌جانب فائزه هاشمی که در بازداشتگاه‌ها و زندان‌های جمهوری اسلامی به سر می‌بریم و یا با وثیقه آزاد و در انتظار حکم بوده و یا حکم صادر شده و در انتظار اجرای آن هستیم، نه تنها فعالیت غیر قانونی نداشته، بلکه دقیقا طبق اصول ۱۹، ۲۰، ۲۳، ۲۴، ۲۶، ۲۷، ۳۴ و ۳۷ قانون اساسی به وظیفه شهروندی، انسانی، اخلاقی و بر اساس وجدان خود عمل کرده‌ایم. من تعهد می‌نمایم که در صورت آزادی همچنان ادامه فعالیت داشته باشم. یادآوری می‌نمایم که انتظار دارم مسئولین جمهوری اسلامی و در راس آن قوه قضاییه، وزارت اطلاعات و حفاظت اطلاعات سپاه و … که تا کنون برخلاف اصول ۱۹، ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۲۳، ۲۴، ۲۵، ۲۶، ۲۷، ۳۰، ۳۲، ۳۵، ۳۶، ۳۷، ۳۸، ۳۹، ۱۵۶، ۱۵۷، ۱۵۸، ۱۶۵، ۱۶۸، ۱۷۰ و۱۷۱( فقط در حوزه حقوق بشر رفتار کرده‌اند) اعتراف به این ترک فعل و یا تخطی از قانون نمایند که این روند ضد انسانی و ضد‌ قانونی را متوقف کنند.

این پست دارای یک دیدگاه است

  1. محمدرضا کیانفر

    .
    مهدی جهان‌تیغی سردبیر خبرگزاری فارس پرسید: چرا وزارت خارجه آمریکا بالاخره به فائزه هاشمی توجه کرد؟

    آقای جهان‌تیغی،
    آمریکا زمینه‌ی به رهبری رسیدن مجتبی خامنه‌ای را مهیا کرده و دارد در بین فعالین سیاسی از شاهزاده رضا پهلوی گرفته تا آقازاده فائزه هاشمی برای مجتبی یارگیری می‌کند.
    تو مگو چون ز دل به دل راه است، کان که دل دارد از دل آگاه است.
    راه باریک و وقت بیگاه است، رو بگردان که چاه در راه است.

    سرور گرامی،
    تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
    1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی.
    2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی.
    با تشکر از توجه شما.

دیدگاهتان را بنویسید