به گزارش CNN فارسی ، اکنون ، بیش از نیم قرن بعد ، مک کارتنی فاش کرد که در واقع جان لنون بود که باعث جدایی شد.
وی در مصاحبه بعدی خود با رادیو بی بی سی به روزنامه نگار جان ویلسون گفت: “جان یک روز وارد اتاق شد و گفت:” من بیتلز را ترک می کنم. ” و او گفت: “این بسیار هیجان انگیز است. بیشتر شبیه به طلاق است.” مک کارتنی در پیش نمایش که امروز دوشنبه در برنامه امروز پخش شد گفت: در حالی که ویلسون تأکید کرد که مک کارتنی از یکی از هم تیمی های خود  به دلیل پایان دادن به مشارکت تجاری شکایت کرد ، او همچنین گفت که مقصر شناخته شدن وی توسط جهان در شکست گروه مک کارتنی را برای نیم قرن ناامید کرد”.
وی گفت تصمیم لنون برای ترک گروه به دنبال عدالت اجتماعی او بود ، از جمله حرکاتی مانند “باگیسم” ، جایی که او و همسرش ، یوکو اونو ،لباس هایی می پوشیدند تا از مردم بخواهند دیگران را بر اساس ظاهر آنها قضاوت نکنند.
لنون و اونو همچنین در سال ۱۹۶۹ در آمستردام و مونترال صلح برگزار کردند ، به این ترتیب آنها در اعتراض به درگیری ، به ویژه جنگ ویتنام ، به مدت یک هفته در اتاق های هتل در تخت خوابیدند.

مک کارتنی می گوید: “واقعاً نکته این بود که جان با یوکو داشت زندگی جدیدی را تجربه می کرد مثلا می خواست یک هفته در آمستردام در رختخوابش دراز بکشد و هیچ کاری نکند.” “و شما نمی توانید با کسی در این موضوع بحث کنید.”

مک کارتنی این جدایی را “سخت ترین دوران زندگی اش” توصیف کرد و گفت اگر لنون انگیزه جدایی را ایجاد نمی کرد ، تصور می کرد که شهرت گروه برای مدت طولانی تری ادامه یابد.
او گفت: “بیتلز در حال از هم پاشیدن بودند و این گروه من بود ، این کار من بود ، این زندگی من بود.” “من می خواستم این کار ادامه پیدا کند ، فکر کردم ما کارهای بسیار خوبی انجام می دهیم – می دانید ،” Abbey Road “،” Let It Be “،آهنگ هایی بودند که توانستند آینده ی شغلی ما را تایین کنند.”
مک کارتنی ماه آینده یک کتاب تفسیر درباره شعر آهنگ خود ، ویرایش شده توسط پل مولدون ، شاعر ایرلندی ، و شامل آهنگ هایی که برای بیتلز نوشته شده است ، منتشر می کند.

ترجمه از سایت CNN 

دیدگاهتان را بنویسید