به گزارش CNN فارسی , در پرونده ای که دادگاه سی ان ان روز سه شنبه به دست آورد ، اسپیرز بزرگ به درخواست بریتنی اسپیرز , دخترش در دو جلسه جداگانه دادگاه در تابستان به درخواست وی مبنی بر لغو سرپرستی که ۱۳ سال طول کشید اشاره کرد.
پرونده های اخیر مربوط به این سرپرستی باعث پرسش شده است که آیا شرایط به حدی تغییر کرده است که زمینه های ایجاد سرپرستی دیگر ممکن است وجود نداشته باشد ؟

خانم اسپیرز به این دادگاه گفته است که “او می خواهد زندگی خود را بدون سرپرستی داشته باشد. او می خواهد بتواند در مورد مراقبت های پزشکی خود تصمیم گیری کند و تصمیم بگیرد که کی ، کجا و چند وقت یکبار تحت درمان قرار گیرد. او می خواهد پولی را که از دوران حرفه ای خود به دست آورده است کنترل کند و آن را بدون هیچ نظارت اضافه ای خرج کند. او می خواهد در صورت انتخاب شخص مورد نظر برای ازدواج بتواند ازدواج کند و صاحب فرزند شود. به طور خلاصه ، او می خواهد زندگی خود را به همان صورتی که دوست دارد ادامه دهد.”
همانطور که آقای اسپیرز ( پدر بریتنی اسپیرز ) بارها و بارها گفته است ، تنها چیزی که می خواهد این است که دخترش بهترین زندگی را داشته باشد. اگر خانم اسپیرز می خواهد سرپرستی را لغو کند و معتقد است که او می تواند زندگی خود را اداره کند ، آقای اسپیرز معتقد است که او باید به چنین چیزی برسد.
روزنامه نگاری در بیانیه ای به CNN گفت: “این پرونده نمایانگر یک پیروزی قانونی دیگر برای بریتنی اسپیرز – یک پیروزی عظیم – و همچنین تبرئه برای خانم اسپیرز است.” “به نظر می رسد آقای اسپیرز معتقد است که می تواند از پاسخگویی و عدالت اجتناب کند .”
البته گفته شده که بریتنی اسپیرز “به بررسی همه گزینه ها ادامه خواهد داد.”
قانون سرپرستی اسپیرز از سال ۲۰۰۹ شروع شد ، پدرش محافظ املاک دخترش شد. او همچنین محافظ شخص او بود و بر مسائل بهداشتی و پزشکی او نظارت می کرد تا اینکه در سال ۲۰۱۹ کنار رفت. این زمانی بود که جودی مونتگومری به عنوان سرپرست موقت منصوب شد. شخص اسپیرز
بریتنی اسپیرز در جلسه ای در ماه جولای گفت که می خواهد علیه پدرش به اتهام “سوء استفاده از شرایط ” پرونده تشکیل دهد و این موضوع را “بی رحمی” نامید.

ترجمه از خبرگزاری CNN 

دیدگاهتان را بنویسید