به گزارش CNN فارسی ، انگلیس یک سیستم جدید برای سفرهای بین المللی معرفی کرد ، طی این اتفاق شرایط آزمایش را برای بسیاری از مسافران کاملاً واکسینه شده و مقصدهای “قرمز” یا “سبز” تعیین کرد.
از ۱۱ اکتبر ، انگلیس قرار است ۴۷ کشور را از لیست قرمز خود حذف کند و تنها هفت مقصد قرمز باقی می ماند: کلمبیا ، جمهوری دومینیکن ، اکوادور ، هائیتی ، پاناما ، پرو و ونزوئلا.

قوانین در بقیه انگلستان (اسکاتلند ، ولز و ایرلند شمالی) متفاوت است.

۱ .  خشم از قوانین قرنطینه در  کشور انگلستان وجود دارد
در آغاز ماه اکتبر زمانی که انگلستان قوانین سفر خود را تسهیل کرد .
اما به طور کامل واکسیناسیون بازدیدکنندگان از هند و بسیاری از کشورهای آفریقایی هنوز در انگلستان با قرنطینه اجباری انجام می شد باعث آشوبی در کشور شد و مردم کشور را به تبعیض متهم کردند.

انگلستان اکنون محدودیت های خود را تغییر داده است به طوری که از ۱۱ اکتبر ، گواهینامه واکسن از نزدیک به ۴۰ کشور که قبلاً واجد شرایط نبودند ، از جمله هند ، برزیل ، شیلی ، بنگلادش ، نیجریه ، غنا و کنیا پذیرفته می شود.

واکسنهای شناخته شده انگلستان عبارتند از ، فایزر ، مدرنا ، استرازنکا و جانسون ، یا واکسنی با فرمولهای واکسن های نام برده شده.

۲. خطر برای فرانسه ، پرتغال و آفریقای جنوبی را کاهش یافت

خبرهای خوبی برای آرژانتین ، فرانسه ، ایسلند ، لسوتو ، مراکش ، نپال ، پرتغال و آفریقای جنوبی و برای آمریکایی هایی که مایل به سفر به آنجا هستند وجود دارد.

هر هشت کشور بالا از سطح ۴ بالاترین ریسک مراکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای ایالات متحده (CDC)- به سطح ۳ منتقل شدند (که هنوز “بالا” ، FYI) است. این بدان معناست که توصیه سفر ایالات متحده این است که قبل از سفر به آنجا واکسینه شده و در صورت عدم واکسیناسیون از سفرهای غیر ضروری خودداری کنید.

در همین حال ، شش مقصد از سطح ۳ به سطح ۴ (“بسیار بالا”) منتقل شده است ، به این معنی که شهروندان آمریکایی باید از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند.

ترجمه از سایت CNN

دیدگاهتان را بنویسید