به گزارش CNN فارسی ، به گفته کاترینا فولی ، سرپرست شهرستان اورنج ، یک خط لوله در ۵ مایلی ساحل هانتینگتون بیچ رخ داده است.
این نفت به کل تالاب های (تالبرت) نفوذ کرده است. او می گوید: “اینها تالابهایی هستند که ما با سپاه مهندسین ارتش ، با Land Trust و با همه شرکای حیات وحش جامعه ، برای ایجاد این زیستگاه زیبا و طبیعی برای آنها ده ها رحمت کشیده ایم.”  اکنون فقط در یک روز ، به طور کامل این مناطق نابود شده است. ”

گارد ساحلی ایالات متحده در بیانیه ای اعلام کرد که در مجموع ۱۲۱۸ گالن مخلوط آب روغنی از نشت خارج شده است.

در بیانیه USCG آمده است: “در حال حاضر این یک عملیات شبانه روزی است و تلاش ها برای پاسخگویی ادامه خواهد داشت .”
گفته شد که یک اردک پوشیده از روغن پیدا شده است و تحت مراقبت دامپزشکی قرار دارد و سایر گزارشات مربوط به حیات وحش که مملو از روغن شده اند در حال بررسی است.

هیئت ملی ایمنی حمل و نقل در توییتر اعلام کرد که تحقیقات را برای جمع آوری اطلاعات و ارزیابی منبع نشت نفت ارسال می کند. CNN برای اطلاعات بیشتر با NTSB تماس گرفته است.
مارتین ویلشر ، رئیس و مدیرعامل آن ، بعد از ظهر یکشنبه در یک کنفرانس خبری گفت که این خط لوله متعلق به شرکت نفت و گاز Amplify Energy مستقر در هوستون است.
ویلشر گفت: “ما کاملاً متعهد هستیم که تا زمانی که این حادثه به طور کامل به پایان نرسد ، اینجا باشیم.”

ویلشر می گوید: “کارکنان ما در این جوامع زندگی می کنند و کار می کنند و همه ما عمیقا تحت تأثیر قرار گرفته ایم و نگران تاثیر آن نه تنها بر محیط زیست ، بلکه بر ماهی و حیات وحش نیز هستیم.” “ما هر آنچه در توان داریم انجام می دهیم تا اطمینان حاصل شود که این امر در اسرع وقت بهبود می یابد و تا زمانی که این امر به پایان نرسد ، کار دیگری را انجام نمی دهیم.”
ترجمه از سایت CNN

دیدگاهتان را بنویسید