اما لازم نیست شرایط این طور بماند!

مکان هایی در فرودگاه وجود دارد که می توانید برای فرار از حس خستگی و استرس محیط انتظار به آنجا بروید که به آنها سالن های فرودگاهی می گویند. سالن های فرودگاه برخی از مکان های جذاب برای گذراندن وقت قبل از پرواز هستند. آنها اغلب غذا و نوشیدنی رایگان ، صندلی های زیاد ، Wi-Fi رایگان و امکانات اضافی مانند کابین حمام و چرت زدن ارائه می دهند و برخی حتی آرایشگاه و باشگاه را ارائه می دهند.

دسترسی به این سالن ها نیز می تواند آسان باشد و در کشور های متعددی وجود داشته باشد. در واقع ، حتی اگر فقط چند بار در سال سفر می کنید ، می توانید به سالن های سرتاسر جهان بدون پرداخت پول زیادی دسترسی پیدا کنید.

بیایید نگاهی به رایج ترین راه هایی برای دسترسی به سالن های فرودگاه در سراسر جهان بیندازیم.

کارت های اعتباری با امتیازات VIP
تا کنون ساده ترین راه برای اطمینان از دسترسی به سالن فرودگاه ، داشتن کارت اعتباری است. تعدادی کارت اعتباری وجود دارد که دسترسی به سالن را به عنوان یک مزیت صرف داشتن کارت ارائه می دهند. بهترین مثال در این زمینه ، کارت Platinum Card® از American Express است که اغلب به عنوان یکی از بهترین کارت های اعتباری برای مسافران مکرر در نظر گرفته می شود.

با کارت Amex Platinum Card ، اعضای کارت مجاز به دسترسی به هر یک از شبکه های Centurion Lounges خود American Express هستند. سالن های Centurion با توجه به محیط راحت ، خدمات مرتبط با مشاغل و منوهای انتخابی که غذا و نوشیدنی رایگان برای مسافران ارائه می دهند ، یکی از بهترین و مطلوب ترین سالن های فرودگاهی در ایالات متحده هستند.

در حال حاضر ، ۲۳ لانژ Centurion در سراسر جهان در این فرودگاههای داخلی آمریکا و بین المللی وجود دارد:

داخلی برای آمریکا: شارلوت ، دالاس ، دنور ، هوستون ، لاس وگاس ، لس آنجلس ، میامی ، نیویورک/JFK ، نیویورک/LGA ، فیلادلفیا ، فینیکس ، سان فرانسیسکو ، سیاتل
بین المللی: بوینس آیرس ، دهلی ، هنگ کنگ ، ملبورن ، مکزیکو سیتی ، مونتری ، بمبئی ، سائوپائولو ، استکهلم ، سیدنی
علاوه بر این ، American Express از برنامه های خود برای افتتاح مکانهای جدید در هیترو لندن ، آتلانتا و واشنگتن دی سی خبر داده است.

ترجمه از سایت CNN 

دیدگاهتان را بنویسید