طبق پستی که در روز سه شنبه در وبسایت بنیاد دوج‌کوین منتشر شده است،  پس از سال‌ها عدم فعالیت حال دوباره هیات مدیره رمز ارز دوج کوین تشکیل شده است و ویتالیک بوترین نیز به عنوان مشاور بلاکچین و رمز ارز به آن پیوسته است ؛ویتالیک بوترین خالق ارز اتریوم است و از نخبگان و یکی از مهمترین افراد در دنیای کریپتوکارنسی ها محسوب می شود. از دیگر اعضای اصلی هیات مدیره دوج کوین می‌توان به بیلی مارکوس بنیانگذار دوج‌کوین و مکس کلر توسعه دهنده اصلی اشاره کرد. همچنین جارد بیرچال مدیر عامل شرکت ‏Neuralink نیز به عنوان نماینده ایلان ماسک در هیات مدیره حضور دارد. این تیم فوق العاده قوی نشان دهنده ی این است که دوج کوین قرار است از حالت شت کوینی خارج شود و به یک ارز با هدف با آینده ای روشن تبدیل شود.

همچنین کمپانی بلاکچینی Bots Inc اعلام کرده است که با همکاری با صاحبان فعلی اتومبیل‌های تسلا، امکان فروش آنها را از طریق دوج‌کوین فراهم کرده است. به این معنی که مشتریان اتومبیل‌های دست دوم تسلا می‌توانند به واسطه این کمپانی با دوج خرید کنند.رشد ۱۱ درصدی در بیشترین منشن های توییتر و قرار گرفتن در رده چهارم این جدول نشان از محبوبیت هر چه بیشتر این ارز دارد و این امر امیدواری های بسیاری را ایجاد کرده است.

بیت کوین به صورت فاندامنتال نیز در حال حاضر در محدوده ۳۰ سنت تا ۳۵ سنت دلار گیر کرده است و برای رسیدن به تارگت ۱ دلاری که تا آخر سال هدف گذاری شده بود مقاومت های زیادی پیش روی دارد از جمله ناحیه های ۳۸٫ ، ۵۲٫ ، ۶۲٫ ، ۷۲٫ که اوج تاریخی بیت کوین در نظر گرفته می شه.خبر خوب این است که به جز محدوده ۹۰٫ ناحیه مقاومتی خاص دیگری ندارد و اگر بتواند این نواحی رو با موفقیت رد کند و در این نواحی تثبیت بزند احتمال رسیدن بیت کوین به ۱ دلار تا آخر سال میلادی وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید