پاری سن ژرمن درباره ی “هدیه ی خوش آمدگویی” به لیونل مسی این بازیکن جدید صحبت کرد. این هدیه که در قرارداد دو ساله ی امضا شده توسط لیونل مسی به صورت پرداخت پول بصورت ارزهای هواداران باشگاه که به صورت رمزنگاری شده به مسی است, همه را کنجکاو کرده است.

سیمون ایوانز ، گزارش گر رویترز ، روز پنجشنبه گزارش داد که این قرارداد ، که شامل گزینه هایی بخصوص برای فصل سوم و دستمزد سالانه بین ۲۹ تا ۳۵ میلیون دلار (۲۵ تا ۳۰ میلیون یورو) است ، توسط توکن های طرفدار حمایت شده است ، این یک ارز قابل معامله با همه ی ارزهای با ارزش دیگر است که اخیراً توسط باشگاه ها برای ایجاد جریان نقدی اضافی استفاده شده است.

مارک آرمسترانگ ، مدیر ارشد مشارکت باشگاه پاری سن ژرمن ، گفت: “ما توانستیم از طریق این راه با مخاطبان جدید جهانی در کشور های متعددی  تعامل داشته باشیم و درآمد دیجیتالی قابل توجهی ایجاد کنیم.”

مسی هفته ی گذشته پس از خروجش از تیم پس از بارسلونا به تیم پاری سن ژرمن پیوست  ، مسی دو دهه گذشته ی زندگیش قبل از معروف شدن به یک ستاره ی جهانی را در آکادمی جوانان مشهور باشگاه لاماسیا سپری کرده بود ، اما اخیرا وی اعلام کرد که با توجه به قوانین ثبت نام بازیکنان لالیگا دیگر باشگاه بارسلونا قادر نیست مجدد با او قرارداد امضا کند. این خبر در ابتدا طرفداران وی را بسیار سر خورده کرد تا این که تیم پاری سن ژرمن از او درخواست حضور به عمل آورد.

به محض این که مشخص شد پاری سن ژرمن برای جذب اسطوره ۳۴ ساله آرژانتینی چه اقدامی انجام داده است، به یک باره ارزش ارزهای رمزنگاری شده ی هواداران افزایش پیدا کرد و در بازه ی فقط پنج روزه بیش از ۱۳۰ درصد صعود کرد و به بالای ۶۰ دلار (۵۱ یورو) برای هر اوانز رسید.

دیدگاهتان را بنویسید