به گزارش CNN فارسی , حضور فوق ستاره ۱۹ ساله در رویداد افسانه ای مد مت گال همه را به خودش جذب کرده است.این اولین حضور بیلی آیلیش در مراسم مد معروف مت گال بود که هر ساله در زمان خاصی برگزار می شود و از این رو بیلی مطمئن شد که اولین حضور او را هیچ کس فراموش نخواهد کرد.  نمونه ای از قدرت واقعی این ستاره جوان هالیوود این است که ، وی قبل از اینکه روی فرش قرمز پا بگذارد ، خانه اسکار د لا رنتا را متقاعد کرد که لباسش کاملاً عاری از خز واقعی باشد و به این سبک حمایتش را از حیوانات به نمایش گذاشت .

بیلی ایلیش ، شخص گیاهخواری که حمایت خود را از حقوق حیوانات اعلام کرده است ، در اینستاگرام گفت “پوشیدن این لباس برای من افتخار است زیرا می دانم که اسکار د لا رنتا در آینده کاملاً بدون خز خواهد بود” و در ادامه از این برند معروف تشکر کرد. فرناندو گارسیا و لورا کیم – مدیران خلاق این برند- به خاطر گوش دادن به خانم ایلیش در این موضوع مورد تشویق بسیاری از طرفداران این برند و این خانواده قرار گرفتند.

بیلی ایلیش اظهار داشت که “بسیار هیجان زده” بود که تیم این برند به نظرش احترام گذاشتند و “اکنون این برند تغییری را ایجاد کرده است که نه تنها برای حیوانات بلکه برای سیاره و محیط زیست ما نیز تأثیر مثبت می گذارد.”
خواننده آهنگ معروف “خوشبخت تر از همیشه” همچنین گفت که مفتخر است که باعث و بانی این اتفاق خوب بوده و از بقیه ی برند های معروف درخواست کرد که دیگر از خز واقعی برای تولید لباس هایشان استفاده نکنند.

الکس بولن ، مدیر اجرایی اسکار د لا رنتا ، در بیانیه ای به CNN گفت که او تلاش می کند خود را با افرادی که دیدگاه های متفاوتی دارند – به ویژه جوانان ، احاطه کند چرا که آن ها انتظارات جدید و مدرن تری از دنیای مد و فشن دارند.

ترجمه از وبسایت خبری CNN

دیدگاهتان را بنویسید