به گزارش CNN فارسي ، رسانه‌های لبنانی تاکید کردند این هواپیما که از نوع کوادکوپتر است، متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی بوده و در منطقه الوزانی در جنوب لبنان سرنگون شده است.

سقوط این هواپیمای شناسایی تنها ساعاتی بعد از بازدید یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی از مناطق شمال فلسطین اشغالی و تهدید لبنان صورت گرفت.

لاپید که در این بازدید بنی گانتس وزیر جنگ را هم به همراه خود داشت، با ابراز وحشت ضمنی از عملیات آتی حزب الله تاکید کرد، هر نوع اقدام حزب الله می‌تواند منجر به بحرانی غیر ضروری در منطقه شود.

یدیعوت احارانوت در خبری در این رابطه نوشت: لاپید به همراه بنی گانتس بازدیدی از فرماندهی منطقه شمالی و منطقه مرز با لبنان داشت و با فرماندهان عالی‌رتبه این منطقه به گفتگو پردخت.

به نوشته این رسانه عبری زبان این بازدید بعد از سرنگونی دیروز یک پهپاد که از داخل خاک لبنان وارد حریم هوایی (فلسطین اشغالی) شده بود، انجام می‌شود.

لاپید هر نوع اقدام حزب الله را زمینه سازی ورود منطقه به یک بحران ناخواسته توصیف کرد.

گانتس هم در سخنانی ادعا کرد ارتش اسرائل برای حمایت از شهروندانش دست به هر کاری می‌زند.

حال مشخص نیست سقوط این پهپاد اسرائیلی که رسانه‌های فلسطینی و برخی از رسانه‌های لبنانی آن را سرنگونی توصیف کردند اما رژیم صهیونیستی آن را به کلی تکذیب می کند، در واکنش به این سخنان بوده است یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید