به گزارش CNN فارسی رونالدو در تابستان کنوني تصميمش را گرفته بود و مي خواست از تورين جدا شود و دلش مي خواست به اولدترافورد بازگردد. در حالي که بسياري فکر مي کردند او راهي منچسترسيتي شود، رونالدو در يک انتقالي جذاب و البته با کاهش دستمزد نسبت به يوونتوس به منچستريونايتد بازگشت.

با اينکه رونالدو تصميم گرفت با کاهش دستمزد، بازگشتش به اولدترافورد هموارتر شود ولي او همچنان يکي از بيشترين حقوق هاي تاريخ فوتبال را دريافت مي کند و بالاتر از دخيا گران‌ترين بازيکن شياطين سرخ است.
به گفته نشريه معتبر «فوربز»، رونالدو سومين ورزشکار دنياست که بيشترين دستمزد را دريافت مي کند. او ۱۲۰ ميليون دلار از فوتبال که ۴۰ ميليون دلار از اتفاقات خارج از فوتبال بدست مي آيد، دريافت مي کند.
کونور مک گرگور، مبارز UFC در رده اول قرار دارد و لئو مسي در پاريس در رده دوم قرار گرفته است.

دستمزد خالص رونالدو چقدر است؟

طبق گزارش رسانه هاي آماري در اروپا، حقوق رونالدو نزديک به ۴۸۰ هزار پوند در هفته است و او از دخيا که پيشتر گران ترين بازيکن يونايتد بود، نزديک به ۱۰۰ هزار پوند در هفته بيشتر دستمزد مي گيرد.
دستمزد رونالدو در سال به ۲۳ ميليون يورو مي رسد که طبق اين آمار رونالدو نزديک به ۷ ميليون يورو حقوقش را نسبت به يوونتوس کاهش داده است.

درآمد رونالدو ناشي از قرارداد با اسپانسرها

بزرگترين اسپانسر رونالدو، نايکي است که از زمان آخرين قراردادش با رئال مادريد بسته شده است. نايکي با رونالدو، پس از لبران جيمز، بسکتباليست حرفه اي آمريکا اين قرارداد را امضا کرده که او تا آخر عمر مدل لباس هاي اين برند باشد. جيمز نزديک به يک ميليارد دلار از نايکي پول گرفته که به نظر مي رسد قرارداد رونالدو پايين تر از اين قيمت است.
در سال ۲۰۱۶ ، نايکي به رونالدو نزديک به ۴۷۴ ميليون دلار پول داد که احتمال مي رود اين قيمت افزايش قابل توجهي داشته باشد.

دارايي رونالدو چقدر است؟

سايت گل دارايي خالص رونالدو را نزديک به ۵۰۰ ميليون دلار تخمين زد. اين رسانه اعلام کرد که ميزان دارايي‌هاي رونالدو از تمام منابع، کمي بيش از درآمدهاي رقيب آرژانتيني‌اش ليونل مسي است.

دیدگاهتان را بنویسید