به گزارش CNN فارسی , کریم دانیل ، رئیس توزیع رسانه و سرگرمی دیزنی ، در بیانیه ای گفت: “با افزایش اعتماد به نفس در تماشای فیلم ، ما مشتاقانه منتظر سرگرم شدن تماشاگران در سینماها هستیم ، هم چنین برای مشترکان دیزنی پلاس شرکتمان هدیه ای از نوع انیمیشن (انیمیشنی با نام انکانتو (Encanto)) در این فصل تعطیلات در نظر داریم.”

“انکانتو” ، انیمیشنی درباره یک خانواده جادویی در کلمبیا با موسیقی لین مانوئل میراندا است و پس از اکران در ۲۴ نوامبر به مدت یک ماه به طور انحصاری در سینماها در دسترس خواهد بود. همینطور این انیمیشن در شب کریسمس در Disney+ پخش می شود.
دیگر اکران های برنامه ریزی شده امسال به طور اختصاصی به مدت ۴۵ روز در سینماها انجام می شود. فیلم سینمایی “ابدی ها” از دنیای مارول در تاریخ ۵ نوامبر و بازسازی فیلم “داستان وست ساید” ۱۰ دسامبر در سینماها خواهد بود. فیلم های دیگری که امسال به سینماها می آیند عبارتند از “آخرین دوئل” ، “ران از بین رفته” و “مرد پادشاه”.
با افزایش روزافزون جریانی برای تماشای فیلم ، صاحبان تئاتر در طول همه گیری کرونا تلاش کردند تا به طور عادی کار کنند.
فیلم “Shang-Chi” از دنیای مارول که منحصراً در سینماها اکران شد ، رکوردهای گیشه در روز کارگر را شکست. اولین فیلم مارول با بازی یک ابرقهرمان آسیایی آمریکایی از زمان اکران دو هفته پیش در سطح جهانی ۲۴۷٫۶ میلیون دلار فروش داشت و در هفته دوم نیز در صدر جدول گیشه باقی ماند. بسیاری افتتاح موفقیت آمیز آن را نشانه ای دلگرم کننده برای سالن های نمایش می دانستند.
دیزنی “بیوه سیاه” دنیای مارول را در دو سینما و در دیزنی پلاس در ماه جولای منتشر کرد. اسکارلت جوهانسون ، ستاره فیلم ، از این شرکت شکایت کرد و مدعی شد که انتشار همزمان این فیلم , توافقنامه حقوق و دستمزد او را که بر اساس میزان فروش گیشه بود نقض کرد.

ترجمه از وبسایت رسمی CNN

دیدگاهتان را بنویسید