به گزارش CNN فارسی , دواین “راک” جانسون به نظر می رسد که یک بدل در دنیا دارد.یکی از افسران نیروی انتظامی آلاباما به دلیل شباهت عجیبش به ستاره فیلم “کروز جنگل” معروف شده است. این طور این اتفاق افتاد که ، رییس  بخش دفتر کلانتری شهرستان مورگان تصویری از ستوان گشت اریک فیلدز در فیس بوک منتشر کرد ، کامنت های این پست به سرعت وایرال شده است.

یک نفر نوشت: “جالب است که راک شبیه یک قهرمان واقعی است ، که این قهرمان همان ستوان فیلدز است !”

دوان جانسون بازیگر، تهیه‌کننده و کشتی گیر حرفه‌ای پیشین آمریکایی است.جانسون یکی از برترین ستارگان تاریخ کشتی حرفه ای به‌شمار می‌رود که در طول فعالیت‌اش به قهرمانی‌های گوناگون دست پیدا کرد , او همچنین یکی از موفق‌ترین و پردرآمدترین بازیگران جهان است، به گونه‌ای که فیلم‌های او در سراسر جهان براساس باکس آفیس بیش از ۱۰٫۵ بیلیون دلار تا سال ۲۰۲۰ فروش داشته‌است. جانسون در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۹ از سوی مجله تایم به عنوان یکی از ۱۰۰ شخصیت تاثیر گذار در جهان  معرفی شد.
این پست فیس بوک منجر به تولید یک ویدیو در TikTok شد که در حال حاضر ۱٫۶ میلیون بازدید دارد.
یکی از کاربران TikTok اظهار داشت: “این دواین پلیس جانسون است.”
به گزارش پایگاه خبری آلاباما AL.com ، ستوان فیلدز به مدت ۱۷ سال با دفتر کلانتری شهرستان مورگان در نقش های مختلف همکاری کرده است.
فیلدز به AL.com گفت: “من را فرزند بین ازدواج عاشقانه ی The Rock و Vin Diesel می نامند.” “من هم با این قضیه هیچ مشکلی ندارم این طور که به نظر می رسد موضوع بسیار جالب و خنده دار شده است .”

دیدگاهتان را بنویسید