به گزارش CNN فارسی ، این دختر جوان ۲۰ ساله در کالج، دوشنبه گذشته پس از گرفتن گواهینامه رانندگی در کانزاس، خود را در اشک شوق دید – از اینکه رانندگی کردن به خانه چه احساسی داشت، بدون ترس از اینکه یک تخلف ترافیکی بی ضرر می تواند منجر به برخورد با مقامات مهاجرت که می توانند او را از کشور بیرون کنند ، راه افتاد.

اما این احساس کوتاه آزادی در جمعه شب زمانی که یک قاضی فدرال در تگزاس حکم داد که برنامه DACA در سال ۲۰۱۲ ایجاد شده توسط رئیس جمهور سابق باراک اوباما غیرقانونی است از بین رفت. قاضی ناحیه ایالات متحده، اندرو هانن، منصوب جورج دبلیو بوش، رئیس جمهور جمهوری خواه، گفت که دریافت کنندگان DACA می توانند وضعیت خود را در حال حاضر حفظ کنند و ممکن است هر دو سال یکبار آن را تمدید کنند. اما این برنامه برای ده ها هزار متقاضی که در خط DACA منتظر بودند وجود نخواهد داشت.
این یکی دیگر از پیچش های بی رحمانه سرنوشت در سفر برونو-والدز بود که او را غرق در ترس، گناه و عدم اطمینان کرد. هنگامی که حکم جمعه شب صادر شد، او گفت که احساس می‌کند درست قبل از ربوده شدن این امتیاز از بسیاری دیگر که احساس می‌کند به همان اندازه سزاوار آن هستند، «بلیت طلایی» ویلی ونکا را دریافت کرده است.
برونو والدز روز شنبه در مصاحبه ای گفت: «من خیلی عصبانی هستم که بسیاری از این اتفاقات ناشی از شانس بود. “من فقط احساس وحشتناکی برای جوان ها می کنم. احساس گناه زیادی می کنم. احساس می کنم افراد زیادی را تحت فشار قرار دادم تا درخواست بدهند.”
حتی اگر برونو والدز قبل از اینکه برنامه غیرقانونی اعلام شود وارد برنامه شد، اما این موضوع ذهن او را زیاد مشغول نمی کند. برونو والدز گفت: “اگر برنامه (DACA) به طور کامل به پایان برسد و اکنون آنها مکان دقیق ما را داشته باشند چه می شود. “آنها آدرس ما را دارند. آنها هر ذره اطلاعاتی دارند که احتمالاً می توانند ما را اخراج کنند. و اگر حکم دیگری وجود داشته باشد که این حمایت ها را از بین ببرد چه می شود؟”
ترجمه از سایت CNN 

دیدگاهتان را بنویسید