به گزارش CNN فارسی ، ظاهراً این رپر ۵۱ ساله یک روز پس از ایجاد حساب کاربری اینستاگرام خود را حذف کرده است و پروفایل او دیگر قابل مشاهده نیست. جی زی روز سه شنبه با پیوستن به اپلیکیشن و تبلیغ فیلم جدیدش، The Harder They Fall، طرفداران را شگفت زده کرد.

جی زی در اولین پست خود پوستر فیلمی را برای وسترن پر اکشن با بازی ادریس البا و رجینا کینگ که او تهیه کننده مشترک آن بود به اشتراک گذاشت. او همچنین در استوری اینستاگرام خود شمارش معکوس برای اکران فیلم قبل از اینکه روز چهارشنبه به نتفلیکس برسد منتشر کرد.

جی زی در طول مدت کوتاهی که در پلتفرم رسانه های اجتماعی داشت، تنها یک حساب کاربری – همسرش بیانسه – را دنبال کرد و بیش از ۱٫۶ میلیون دنبال کننده به دست آورد.

این خواننده رپ/کارآفرین/تهیه کننده به دلیل فعال نبودن در شبکه های اجتماعی به خوبی شناخته شده است، بنابراین زمانی که او این هفته در Gram ظاهر شد، هیجان زیادی به وجود آمد.
جی زی با یک عکس، پوستر فیلم جدید نتفلیکس “The Harder They Fall” و یک داستان IG که شمارش معکوس برای نمایش وسترن سیاه در سرویس استریم دارد، به رویکرد مینیمالیستی خود وفادار ماند.
او در این پروژه که جاناتان میجرز، ادریس البا و رجینا کینگ در آن نقش آفرینی می کنند، به عنوان تهیه کننده فعالیت می کند.
پس از جمع آوری تقریبا ۲ میلیون فالوور و دنبال کردن یک نفر – همسر بیانسه – به نظر می رسد حساب حذف شده است.
پس از اینکه اخیراً به تالار مشاهیر راک اند رول راه یافت، جی زی در توییتی درباره حضورش در شبکه های اجتماعی شوخی کرد.

در این توئیت آمده است: «در هیجانی که داشتم، نتوانستم جایزه بگیرم و JAZ-O را تصدیق کنم، او قهرمان شهر مادری بود که این رویا را ملموس کرد. “متشکرم مرد خوب… باشه اجازه بده این رمز عبور را برای یک سال دیگر از دست بدهم. باز هم از همه شما متشکرم، بسیار متواضع از عشقتان.”

ترجمه از سایت CNN

دیدگاهتان را بنویسید