CNN فارسی ؛ این روند فشار کوتاه شدیدی را نشان می دهد که در اثر شکست قیمت ها بالاتر از سطح ۳۵۰۰۰ دلار اتفاق افتاده است. در حالیکه مومنتوم صعودی این ارز نیز با جهش شارپی ۱۵ درصدی آن و رسیدن از حدود ۳۴ هزار دلار به ۳۹۸۰۰ دلار، افزایش یافته است.

طبق اعلام CoinMarketCap ، بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته رشد ۱۲٫۸% خود، در میان ۳۰ دارایی رمزنگاری برتر، بهتین عملکرد را نشان داده است.

این رالی ناگهانی با سیگنال صعودی چندین اندیکاتور تکنیکال همراه بوده است. لارک دیویس، به ۴۲۶۰۰۰ دنبال کننده خود گفته بود که قیمت BTC دوباره بالاتر از میانگین متحرک ۵۰ روزه ترید خواهد شد.

روز خوشایند برای آلتکوین ها

همزمان با رشد قابل توجه بیت کوین، آلتکوین ها نیز مثل همیشه از رهبر خود پیروی کردند. اتریوم با کمتر از ۱۰ درصد رشد در تایم فریم ۲۴ ساعته، با قیمت ۲۳۶۲ دلار معامله می شود. پولکادات و چین لینک دو آلتکوینی هستند که امروز هر یک بیش از ۱۱ درصد افزایش داشته اند. به این ترتیب، DOT با قیمت ۱۵٫۱۲ دلار و LINK با قیمت ۱۹٫۳۳ دلار دست به دست می شوند.

رشد کمتر از ۹ درصدی دوج کوین در یک روز، آن را به مرز ۰٫۲۳ دلار نزدیک کرده است. این میزان افزایش قیمت نشان می دهد که توییت های ایلان ماسک همانند گذشته بر قیمت این میم کوین تاثیر گذار نیست. روز ۲۵ جولای (۳ مرداد) ماسک در توییتر خود گفته بود که “دوج کوین نوعی پول است”.

برنده اصلی امروز بازار، ویچین است که با حدود ۱۹٫۴۲ درصد رشد و لمس تراز ۰٫۰۸۵ دلار، بهترین عملکرد را بین ۱۰۰ ارز برتر بازار از خود نشان داده است.

در همین حال، دو توکن اکسی اینفینیتی و Theta Fuel به ترتیب با ۳٫۸۳% و ۲٫۱۶% کاهش، امروز به رنگ قرمز دیده می شوند.

در نهایت، ارزش تجمعی بازار کریپتو در این لحظه حدوداً ۱٫۵ تریلیون دلار می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید