به گزارش CNN فارسی ، تعداد کارگرانی که  کارشان را ترک کردند از ماه ژوئیه ۲۴۲ هزار نفر افزایش یافت زیرا بیشتر آمریکایی ها خواستار حقوق بیشتر ، شرایط بهتر کار و ترتیبات انعطاف پذیرتر بودند. تعداد افرادی که شغلشان را ترک کردند در زمینه خدمات اقامت و غذا ، تجارت عمده فروشی و آموزش دولت ایالتی و محلی افزایش یافت.

گاس فاچر ، اقتصاددان ارشد PNC می گوید: “اگر از شغل خود ناراضی هستید یا مایل به افزایش حقوق هستید ، در محیط فعلی یافتن شغل جدید بسیار آسان است.”

شرکت ها همچنان با کمبود جدی کارگران دست و پنجه نرم می کنند. گزارش JOLTS نشان می دهد که فرصت های شغلی در پایان ماه اوت ، ۱۰٫۴ میلیون نفر بود. با این حال ، این نشان می دهد که ۶۵۹،۰۰۰ از پایان ماه جولای کاهش یافته است

اعداد و ارقام نشان می دهد کمبود کارگر حتی بدتر از آنچه در تابستان امسال تصور می شد ، بوده است. تعداد فرصت های شغلی در ماه جولای به ۱۱٫۱ میلیون نفر رسید ، که از زمان شروع این گزارش در سال ۲۰۰۰ رکورد بالایی است.

“عصر طلایی” برای کارگران

جو بروسوئلاس ، اقتصاددان ارشد RSM ، گفت که این ممکن است شاهد آغاز چیزی باشد که در نهایت “عصر طلایی برای کارگر آمریکایی” تلقی می شود.

بروسوئلاس گفت: “یک کارگر آمریکایی اکنون مطمئن است که قدرت چانه زنی دارد و می تواند دستمزد معقولی دریافت کند – و بر شرایط کار تأثیر می گذارد.”

این قدرت چانه زنی ناشی از تمایل آنها برای ترک مشاغلی است که آن ها دوست ندارند و به دنبال شغل جدیدی بگردند. و این تغییر صرفاً بر اقتصاد ساده متمرکز نیست – بلکه یک ارزیابی مجدد گسترده تر در مورد کیفیت زندگی و هدف است.

ترجمه از سایت CNN 

دیدگاهتان را بنویسید