به گزارش CNN فارسی ، سامسونگ یکی از بهترین و البته از گران ترین برند های گوشی موبایل در دنیا می باشد و هر چند وقت یک بار با رونمایی مدل هایی جدید با ویژگی های منحصر به فرد ، دنیا را شگفت زده می کند. در ایران اپل و سامسونگ از محبوب ترین موبایل های بازار هستند  و البته یکی از دلایل این محبوبیت زیاد به سامسونگ ، محدودیت شدید گوشی های اپل در ایران می باشد و به همین دلیل مردم از اپل به گوشی های دیگری مانند سامسونگ هجوم می برند.

ویژگی هایی که سامسونگ برای گوشی های خود در نظر گرفته است، منحصر به فرد می باشد و هر ساله متخصصان این شرکت در تلاش هستند تا علاوه بر رفع نقص های قبلی، ویژگی های جدید تری را بتوانند اضافه کنند. تاچ راحت و سریع، رزولوشن بالا برای عکاسی، امکان درج انواع برنامه های مختلف، تاچ کناری صفحه و غیره از مهم ترین ویژگی های آن است.

این برند اسم سری ‌های خود را به ترتیب از پرچم ‌دار تا پایین رده نام گذاری کرده است و حرف اول برند خود را برای پرچم دارانش در نظر گرفته است. در واقع سامسونگ برای اینکه طیف گسترده ای از کاربران هدف را پوشش دهد سری‌های گوناگونی را با قیمت ‌های مختلف، همچنین قابلیت‌ های گوناگون ارائه داده است. این رتبه بندی شامل S پرچم دار، Note پرچمدار، A میان‌ رده و پایین ‌رده، M میان رده هایی با تمرکز بر عملکرد باتری می باشد.

بررسی بازار موبایل های موجود در بازار نشان می دهد که هم اکنون گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A51 SM-A515F/DSN دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت با قیمت ۷ میلیون و ۳۴۹ هزار تومان به فروش می رسد.

ولی اگر به دنبال یک مدل مقرون به صرفه از این خانواده هستید گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A01 Core SM-A013G/DS دو سیم کارت ظرفیت ۱۶ گیگابایت را می توانید  با قیمت ۱ میلیون و ۸۰۹ هزار تومان خریداری کنید.

در ادامه قیمت بقیه گوشی ها را می توانید ببینید

دیدگاهتان را بنویسید