رئیس اتحادیه دارندگان اتو سرویس تعمیرگاه و کارواش خودرو تهران گفت: با توجه به افزایش قیمت مواد شوینده، نرخ مصوب کارواش خودرو افزایش یافته است.

محسن فقیهی با تاکید بر این که با افزایش قیمت کارواش ها، اجازه گرفتن مبلغ بیشتر ندارند، بیان کرد: نرخ کارواش خودرو های سواری، ۲۰ هزار تومان، کارواش خودرو های نیمه شاسی ۲۵ هزار تومان و خودروهای شاسی بلند ۳۰ هزار تومان است و هیچ کارواشی اجازه گرفتن پول بیشتری ندارد.
رئیس اتحادیه دارندگان اتو سرویس تعمیرگاه، کارواش و پارکینگ خودرو تهران با تاکید بر اینکه کارگر هیچ کارواشی حق دریافت انعام و پاداش را ندارد، ادامه داد: دادن پاداش به کارگران کارواش ممنوع است و هیچ کارواشی حق دریافت ندارد. اکنون مبلغ پرداخت کارواش افزایش یافته و به هیچ عنوان حق دریافت انعام ندارند.

رئیس اتحادیه دارندگان اتوسرویس تعمیرگاه، پارکینگ و کارواش خودرو تهران با بیان اینکه افزایش قیمت مواد شوینده را در نرخ نهایی کارواش اعمال کرده ایم، ادامه داد : با توجه به اینکه قیمت مواد شوینده افزایش یافته است، ما این مبلغ را روی قیمت نهایی کارواش اعمال کرده ایم و دریافت پول بیشتر از نرخ مصوب ممنوع است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه کارواش ها باید خودرو را به نحو احسن بشویند، گفت: اینکه بعضی ها می گویند، مواد بیشتر می زنیم و ماشین را بهتر می شوییم و باید مبلغ زیاد تر پرداخت کنید، ممنوع است و همه ی کارواش ها باید خودرو را به طور کامل و جامع بشویند.

رئیس اتحادیه دارندگان اتو سرویس تعمیرگاه، پارکینگ و کارواش خودرو تهران درباره تعرفه جدید تعمیرگاه ها، اتو سرویس‌ها و پارکینگ‌ ها گفت: نرخ گذاری کارواش خودرو زیرنظر اتحادیه صورت می پذیرد، ولی نرخ گذاری تعمیرگاه ها، اتو سرویس‌ها و پارکینگ‌ها زیرنظر اتاق اصناف انجام می‌ شود و در همین راستا درخواستی مبنی بر افزایش تعرفه‌  ها به اتاق اصناف ارسال کردیم که در صورت موافقت سازمان حمایت اطلاع رسانی خواهد شد.

گرانی، حرف جدیدی نیست و هر روز خود را به شکل های مختلفی نشان می دهد. در روز های آتی باید دید این گرانی تا کجا پیش خواهد رفت و آیا امکان دارد که حداقل سرعت آن کمتر شود؟!

دیدگاهتان را بنویسید