فرودگاه جدیدی در قطر ساخته شده است که بهترین فرودگاه جهان لقب گرفته است. نیوزلند اعلام کرد که از سال آینده بازگشایی مرز های خود را آغاز خواهد کرد و…

در این مقاله قرار است خبرهای جدیدی درباره ی برنامه ی برخی کشور ها برای بازگشایی سفر به این کشور ها بخوانیم:

  1. ایالات متحده ی آمریکا مقاصد بیشتری را به لیست “سفر نکنید” اضافه کرده است.

آروبا (جزیره ای که در دریای کارائیب قرار دارد) به همراه ۶ مقصد جدید دیگر به رده ی خطرناک ترین مقاصد سفری یعنی سطح ۴ اضافه شده اند. این بدان معناست که در ۲۸ روز گذشته بیش از ۵۰۰ مورد کورونای جدید در هر ۱۰۰ هزار نفر مشاهده شده است و چه افراد مسن کالیفرنیا و نه هیچکس دیگر نباید به آنجا سفر کنند.

۲٫کشور نیوزلند سال آینده به آرامی مرزهای خود را باز می کند

کشور نیوزلند یکی از کمترین میزان ابتلا به کووید -۱۹ را در جهان به ثبت رسانده است ، با تنها ۳ هزار مورد در جمعیت تقریبا ۵ میلیون نفری. این امر تا حدی باعث تصمیم دولت برای بستن مرزهای نیوزلند بر روی همه افراد غیر مقیم این کشور در ماه مارس ۲۰۲۰ شد ، این همان حرکتی است که شهروندان را در امان نگه داشته اما آنها را نسبتاً از سایر نقاط جهان جدا کرده است.

نخست وزیر جاسیندا آردرن ، پنجشنبه ، اعلام کرد که نیوزلند مرز های خود را بر روی مسافران واکسینه شده از کشورهای کم خطر از اوایل سال ۲۰۲۲ باز می کند. البته دولت هنوز تأیید نکرده است که کدام کشورها با ریسک پایین ، متوسط یا بالا طبقه بندی می شوند.

۳٫قطر بهترین فرودگاه جدید در جهان را داراست

فرودگاه بین المللی حمد دوحه ، که سال ها در حال صعود به رتبه های بالا بود ، برای سال ۲۰۲۱ مقام اول را دریافت کرد. این فرودگاه در قطر در سال ۲۰۱۴ ساخته شد و توسط شرکت معماری جهانی HOK طراحی شده بود و به زودی قرار است مرز های خود را بر روی مسافران برخی کشور ها بگشاید.

 

دیدگاهتان را بنویسید