به گزارش CNN فارسی ،  این اقدام چهارشنبه توسط دب هالند ، وزیر کشور ایالات متحده اعلام شد و ابتدا توسط نیویورک تایمز گزارش شد.
هالند گفت که دفتر مدیریت انرژی اقیانوس در حال بررسی فروش اجاره در امتداد سواحل اقیانوس اطلس و اقیانوس آرام ، در خلیج مین ، نیویورک بایت ، آتلانتیک مرکزی و خلیج مکزیک ، و همچنین در خارج از کارولیناس ، کالیفرنیا و اورگان است.

هالند در بیانیه ای گفت: “وزارت کشور در حال پیشبرد برنامه های دولت برای مقابله با تغییرات آب و هوایی ، ایجاد مشاغل با درآمد خوب و تسریع گذار کشور به آینده انرژی پاک تر است.” “ما اهداف بزرگی برای دستیابی به اقتصاد انرژی پاک داریم .
دولت در ماه مارس از تلاش هماهنگ برای تقویت پروژه های انرژی بادی دریایی در ایالات متحده به منظور شروع سریع “انقلاب انرژی پاک” خبر داد.

به عنوان بخشی از این ابتکار ، که شامل چندین سازمان دولتی است ، وزارت امور داخله ، انرژی و بازرگانی متعهد شدند که تا سال ۲۰۳۰ میلادی ۳۰ گیگاوات باد دریایی در ایالات متحده تولید کنند. وزارت کشور تخمین می زند که رسیدن به این هدف تقریباً ۸۰ هزار شغل جدید میسازد.
وزارت کشور در حال حاضر فروش اجاره را برای برخی از مناطقی که هالند در روز چهارشنبه به آنها اشاره کرد آغاز کرده است.
دولت در ماه ژوئن فروش اجاره ای رقابتی برای باد دریایی در نیویورک بایت – منطقه ای با آب کم عمق بین نیویورک و نیوجرسی – را اعلام کرد که برآورد می شود می تواند ۷ گیگاوات انرژی تولید کند که برای تامین برق بیش از ۲٫۶ میلیون خانه کافی است. به
در ماه مه ، دولت پروژه ۸۰۰ مگاواتی Vineyard Wind را که در ۱۲ مایلی دریایی ساحل مارتا تاکستان واقع شده بود ، تصویب کرد. اواخر همان ماه ، اعلام کرد که خط ساحلی کالیفرنیا برای اولین بار به روی نیروی باد باز می شود.

ترجمه از سایت CNN

دیدگاهتان را بنویسید